دکترین مردیریت برجام مردود شدند

نباید دلخوش به آمریکا و استکبار جهانی باشیم و آنهایی که به واسطه برجام دکترین مدیریتی را ارائه می‌کنند آنها مردود شدند، ما ضمن پایبندی بر تعهدات برجام و با پیگیری دکترین اقتصاد مقاومتی با استفاده از دانش بومی به خودکفایی دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۸۷۲۹۵۸۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، حجت الاسلام محمد قاسمی اظهار داشت: ما هم در این مدتی که در این عالم خاکی زندگی می‌کنیم باید چاره‌ای بیاندیشیم و در مسیر سیره الهی خود را قرار دهیم.

وی افزود: هر انسانی شهد ناگوار مرگ را خواهد چشید و عاقبت همه ما مرگ خواهد بود و پس از مرگ همه به سوی خدا می‌رویم.

امام جمعه موقت ساری با بیان انسان اگر اندوه و غم مرگ را بچشد و برای آن غصه بخورد آن کفاره گناه دارد، افزود: بخش عظیمی از جامعه ما مرگ را فراموش کردیم و به یاد مرگ نیستیم.

قاسمی گفت: نماز یومه جزو واجبات است و باید به موقع آن را بجا بیاوریم و در زمان ماه مبارک رمضان باید به فرایض الهی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از مردم تنها به دنبال اموال دنیا هستند، افزود: جامعه امروز ما بیمار است، نفاق، جنگ و پرونده‌ها در دادگاه‌ها ما افزایش یافته است.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه خیلی از ما کار را برای خدا انجام نمی‌دهیم، تصریح کرد: انجام کار برای خدا در جامعه ما بسیار اندک است.

قاسمی با بیان اینکه دولت اسلامی باید در خدمت محض مردم و خدمتگذار مردم و ساعی و تلاشگر باشد، افزود: دولت باید مردم‌دار، متقی، آکنده از مدیران باتقوا و ولایی، انقلابی و سازش‌ناپذیر و استکبارستیز باشد.

وی با اعلام اینکه در نظام ولایی و انقلابی دولت‌ها با حکم مقام معظم رهبری فعالیت خود را آغاز می‌کنند تصریح کرد: الگو دولت‌ها باید شهیدان رجایی و باهنر باشند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه سنگ اندازی فراوانی بر این نظام و دولت شده و اما خواسته های مشروعی این مردم از دولت دارند، گفت: با وجود اینکه مردم سر تعظیم بر نظام می‌آورند دولت مردان باید مشکلات مردم را برطرف سازنند.

وی بیان کرد: اتفاقاتی که در چند روز اخیر افتاده و مردم نیز در جریان هستند آن احیا گروهک از ناحیه استکبار جهانی و سرمایه‌گذاری وهابیت و عربستان بوده است.

قاسمی افزود:داعش و داعشیان تلاش کردند که به پیکره این نظام آسیب بزنند اما به برکت ولی فقیه نتواستند به نظام مقدس آسیب برسانند،چشم تیزبین نیروهای مسلح ما همه این توطئه‌ها را نقش برآب شد.

وی افزود: انتشار نوار صوتی شیخ ساده‌لو چه آشوبی در داخل و خارج کشور به پا کرد و ما باید متوجه باشیم که منافق پست و کوردل را می‌خواهد دوباره احیاء کنند.

امام جمعه موقت ساری گفت: مردم ما جنایت دشمنان را فراموش نکردند و برای آنها جای تاسف است که حرف‌های دشمنان را تکرار می‌کنند و به عنایت امام عصر(عج) چشم فتنه گران را از حدقه در می‌آوریم و امنیت داخل کشور را خط قرمز خود می‌دانیم و در برابر دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.

وی بر لزوم جایگزین دکترین اقتصاد مقاومتی به جای دکترین برجام، تاکید کرد و گفت: برجام به سرانجام نرسید و درجا زد و این هم امتحانی برای دولت‌مردان و مسئولان بوده است

قاسمی افزود: ما نباید دلخوش به آمریکا و استکبار جهانی باشیم و آنهایی که به واسطه برجام دکترین مدیریتی را ارائه می‌کنند آنها مردود شدند، ما ضمن پایبندی بر تعهدات برجام و با پیگیری دکترین اقتصاد مقاومتی با استفاده از دانش بومی به خودکفایی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنعت، گردشکری در کشور حرف اول می‌زند، افزود: متأسفانه بیکاری در مازندران رو به افزایش بوده که این مسئله برای استان نگران کننده است.

امام جمعه موقت ساری افزود: دکترین اقتصاد مقاومتی به‌جای دکترین برجام مطرح می‌شود ما باید اقتصاد مقاومتی که تاکید مقام معظم رهبری است را به سرانجام برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار