خبرهای داغ:

برگزاری گردهمایی ترویج فرهنگ نهادی در سپاه عشایری کرمانشاه+عکس

گردهمایی تبین و ترویج فرهنگ نهادی کارکنان سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه در محل نمازخانه ناحیه عشایری برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۲۹۶۰۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، گردهمایی تبین و ترویج فرهنگ نهادی کارکنان سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه در محل نمازخانه ناحیه عشایری برگزارشد.
 
در این گردهمایی حجت الاسلم و مالمسلمین بهرامی گفت: انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) به جهان الگوها و ارزشهایی ارائه داد که سرمشق تمامی عدالتخواهان و حق خواهان جهان شد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه گفت: ایستادگی امام (ره) در مقابل استکبار جهانی و سکوت نکردن در مقابل زیاده خواهی و ستمهای آنان ، و حمایت از مستضعفین و مستمندان و قشر ضعیف جامعه در مقابل کاخ نشینان ، و پیروی از ارزشهای دینی اسلامی الگویی شد برای تمام مستضعفان جهان که هیچگاه در مقابل استکبار کوتاه نیایند و از حق خود دفاع کنند.
 
وی افزود: این تفکر ازرشمند موجب شد که نهضت های اسلامی و گروههای مقاومت روح تازه ای پیدا کنند و یک جبهه ای جدیدی در مقابل امریکای ظالم و استکبار جهانی بوجود آیدو این راه بعد از حضرت امام (ره) با شجاعت و تدبر مقام معظم رهبری دنبال شد و همچنان ادامه دارد و همه ای ما باید قدر دان این نظام و ارزشهای آن باشیم و حافظ آن باشیم زیرا جهان به این انقلاب چشم دوخته است.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار