امام جمعه خلخال:

هفته دولت فرصتی برای رفع کاستی و ضروروت توجه به مشکلات مردم است

امام جمعه خلخال گفت:هفته دولت فرصتی برای رفع کاستی و ضرورت توجه به مشکلات مردم است.
کد خبر: ۸۷۲۹۶۱۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبر ی در جمع مردم نمازگزار خلخال با تبریک هفته دولت و اینکه هفته دولت فرصتی مناسب برای رفع کاستی ها و ضرورت توجه به مشکلات مردم از سوی دولت است گفت: مردمی بودن باید از اولویت های دولت باشد .

وی گفت: دولت باید با پذیرفتن ها نقد ها منطقی و منصفانه به نقد ها جواب دهد.

رشتبری گفت: یکی از اصلی ترین خصوصیات دولتمردان زندگی و همراهی با مردم است و باید دولت نیز با درک این حقیقت تلاش کنند با خدمت به مردم در مسئولیت اجتماعی به فکر کیسه دوزی و آینده سازی برای خود نباشند.

وی گفت: مسئولینی همچون رجایی وباهنر در مقامی که داشتند کیسه ای برای خودنداشتند .

رشتبری روز صنعت دفاعی را تبریک و گفت: دفاع از کشور یکی از ملزومات است و کشوری که امکانات دفاع از خود رانداشته باشد مغلوب می شود.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از مسئولین شهرستان و حوزه سلامت بر رفع مشکلات باقیمانده در تجهیز بیمارستان خلخال و حل مشکل متخصص برای حوزه های که کمبود در آن احصا شده تاکید کرد .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال توجه به بخش فرهنگی و را مهم دانست وگفت: در برنامه ششم نیز باید این بخش در اولویت توجه باشد و امیدوارم با نگاه صحیح به حوزه فرهنگ از سوی مسئولین کشور شاهد مشکلات در حوزه فرهنگ نباشیم .

امام جمعه خلخال تنظیم برنامه ششم توسعه منطبق بر محور اقتصاد مقاومتی را خواستار شد وگفت: آیت الله خامنه ای در چندین سخنرانی پی دی پی خطر نفوذدشمن را اعلام کرده و باید خطر نفوذ دشمن و توجه همه جانبه به آن باید در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری در اولویت باشد.

به گزارش ازناو ، حجت الاسلام والمسلمین یاد خاطره شهید سید علی اندرزگو در مبارزات بر علیه دشمن و یاد و خاطره شهیدان دولت شهید رجایی و باهنر را گرامی داشت و از مقام شامخ علامه مجلسی و آیت الله حائری یزدی موسس حوزه علمیه قم به نیکی یاد کرد.

ارسال نظرات