جاي خالي نماینده پارس آباد و بيله سوار در سفر وزراي ارتباطات و كشور به اردبيل!

استان اردبيل در حالي طي هفته هاي گذشته ميزبان وزراي ارتباطات و كشور بود كه در اين سفر دو روزه واعظي و رحماني فضلي، خبري از نماينده مردم پارس آباد و بيله سوار نبود.
کد خبر: ۸۷۲۹۶۱۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، 14 و 27 مردادماه روز خوش يمني براي استان اردبيل بود؛ چرا كه پذيراي وزیر ارتباطات و فناوری و همچنين وزير كشور بود و كمتر ديده شده است كه در دو هفته دو وزير به اين استان سفر كنند.

در حالي كه براي درخواست سفر وزيري به استان يا ملاقات با وزير هر چند كوتاه هم كه باشد ماهها وقت لازم است تا آقاي وزير چراغ سبزي نشان داده و راضي به سفر يا ملاقات با فرد يا نماينده اي شود، استان اردبيل ميزبان 'واعظي' و 'رحماني فضلي' شد تا جلسات شوراي اداري اين استان تحت تاثير اين دو وزير قرار گيرد.

فارغ از سفر وزراي ارتباطات و كشور و حضور در جلسات شوراي اداري استان اردبيل كه نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل، استاندار اردبيل، نمايندگان منتخب مردم استان در مجلس شوراي اسلامي، اعضای شورای اداری و جمعی از فعالان اقتصادی استان نيز حضور داشتند، چيزي كه شايد در اين جلسات بيش از همه براي مردم شمال استان مهم بود و سئوال اين روزهاي اهالي مردم پارس آباد و بيله سوار هم بوده، غيبت نماينده منتخبشان در جلسات شوراي اداري استان اردبيل و عدم همراهي وزير ارتباطات و كشور است.

این در حالی است که با توجه به سفر وزراي ارتباطات و كشور به استان اردبيل كه بهترين فرصت براي نمايندگان استان اردبيل بود تا مشكلات حوزه انتخابيه خود را با اين دو وزير در ميان بگذارند، این سوال بین مردم ایجاد شده است که دلیل عدم حضور پورحسين نماینده پارس آباد و بيله سوار در مجلس شورای اسلامی در جلسه شوراي اداري استان و عدم همراهي وزراي ارتباطات و كشور در سفر به اردبيل چه بود؟

در حالي كه نمايندگان مردم اردبيل، خلخال، مشكين شهر و گرمي به استقبال وزير ارتباطات و وزير كشور رفته و ضمن حضور در جلسات شوراي اداري استان بر حل مسائل و مشكلات حوزه هاي انتخابيه خود كه مردم با آن دست به گريبان بوده، پرداخته و خواستار توجه دولت از پروژه هاي تعطيل و افزايش اعتبارات عمراني حوزه انتخابيه خود شدند اما خبري از حضور و همراهي نماينده مردم پارس آباد و بيله سوار در سفر اخير وزير ارتباطات و كشور به استان اردبيل نبود!

ارسال نظرات