یادداشت مدیر مسئول:

سوم شهریور، روز پایداری مردم بیله سوار

سوم شهریور 1320 یادآور جانفشانی سربازان غیور شهرستان بیله سوار است که پایداری و استقامت مردان این مرز وبوم را در مقابل زیاده خواهان و تجاوزگران در عمل ثابت کردند.
کد خبر: ۸۷۲۹۶۳۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، بی تردید حرکت ها و حماسه های بی نظیر و ماندگار ملت ما در تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه هرکدام فصل جدیدی از بصیرت , هوشیاری و غیرت دینی و انقلابی مردم است که در صحیفه ی تاریخ ایران به ثبت رسیده است.

ماشاهدیم که مردمان دلیر هرقطعه ازاین خاک انسان پرور به مقتضای شرایط و امکانات موجود با مجاهدت و ایثار خود یک یاچندین صفحه از تاریخ پرافتخار این کشور و انقلاب رابه خود اختصاص داده اند که این مایه مباهات و غرور برای همگان است لذا برما لازم است به پاس آن حماسه آفرینی های برخواسته از ایمان و غیرت امت ولایتمدار . آن روز هارا بزرگ بداریم و درجهت ارائه ی الگویی فاخر و عینی در مسیر حرکت و توسعه , به نسل های حاضر و آینده معرفی نماییم.

درتمامی سطوح انتظار می رود در گرامیداشت مقاومت جانانه مرزداران این خطه در سوم شهریور 1320 بعنوان فرصتی برای توجه به آسیب های اجتماعی و اصلاح ناهنجاری های فرهنگی شهرستان با استعانت از معارف الهی و ارزشهای انقلابی اقدام شود.

مراسم گرامیداشت روز شهرستان طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی و ستاد گرامیداشت آن روز، ساعت 6 عصر در محل یادمان شهدای گمنام سوم شهریور 1320 برگزار خواهد شد

ارسال نظرات