خبرهای داغ:
فیلم هایی که به دنبال این هستند تا اذهان مخاطبان را با داستان هایی جادویی از آن خود سازند و این رویه در ژانرها و موضوعات مختلف به کار آمده است و عروسک پیشگانی نیز در این بازی سیاستمداران نقش بازی می کنند که یکی از آن ها نازنین بنیادی است
کد خبر: ۸۷۲۹۶۳۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

 قرار است از 26 آگوست یعنی 9 روز دیگر فیلم «بن هور» به کارگردانی تیمور بکمامبتوف، فیلمساز مطرح قزاقی در سینماهای آمریکا اکران شود. فیلمی که اقتباسی از رمان تاریخی «بن هور» نوشته «لو والاس» و بازسازی ساخته مشهور «ویلیام وایلر» است. اما جدا از نکته خبری این اکران، آن چه مهم می نماید، وجود یک نام در میان عوامل این فیلم بوده که بسیار خودنمایی کرده و جای یادداشتی تحلیلی از منظری متفاوت را نیاز می دارد.

موضوع مورد نظر حضور بازیگری سیاسی چون نازنین بنیادی در نقش «اِسِر» در فیلم «بن هور» است. بازیگری که در کارنامه کاری اش، مهم ترین مساله ای که برجستگی دارد حضور در آثار ضد ایرانی و ضد اسلامی است؛ از سریال «هوملند» گرفته تا بازی در نقش فرح در فیلم Shade of Ray و از حضور در سریال «24» و فیلم حامی فتنه «رقاص بیابان» تا بازی در نقش یک ایرانی در فیلم مساله دار «عشق شیرین» و فیلم ضد ایرانی Iron Man و بسیاری از آثار دیگر ضد ایرانی که در این سال ها این بازیگر ایرانی الاصل در آن ها بازی کرده است. از این حیث راه دوری نیست اعلام حضورش در فیلم مطرح «بن هور»، چرا که این بازیگر در سال های مختلف ارادتش را به سردمداران هالیوودی بازی کرده است.

البته جدا از نقش های ضد ایرانی وی، بنیادی نقش آفرین موارد دیگری هم در پشت صحنه سینما بوده است. چنان که بهره برداری جنجال آفرین کلیسای ساینتولوژی از این بازیگر برای ازدواج موقت با تام کروز جهت اشاعه این فرقه منحرفانه مورد دیگری از حقایق جهانی است که ظاهری خوشرنگ اما حقیقتی بیرنگ دارد! تنها جهت توضیح مختصری در مورد فرقه سیاسی ساینتولوژی «Scientology» باید به مقاصد شیطانی این گروه جهت دورسازی انسان از روحانیتی حقیقی در راستای آزادسازی نیروهای جسمانی است، چنان که در این فرقه مفاهیم معنوی مانند خدا، روح، قیامت، معاد و انسان جاویدان جایی برای توجه ندارد و در آن تنها به بدن، عناصر و حیات مادی توجه نشان داده می شود! و این همان مسیری است که در عرصه سینما نیز بسیاری از سازندگان فیلم های هالیوودی با تزریق اندیشه هایی بی روح دنبال می کنند و به دنبال ترویج این تفکر بی سامان به کشورهای دیگر از طرق مختلف هستند.

آن چه پیداست فیلم «بن هور» هم که بن مایه اش براساس زندگی یک شاهزاده یهودی است با مشارکت یهودی های هالیوود و جهت اشاعه نگاهی که مبتنی بر صهیونیسم جهانی است، ساخته شده است. فیلم هایی که به دنبال این هستند تا اذهان مخاطبان را با داستان هایی جادویی از آن خود سازند و این رویه در ژانرها و موضوعات مختلف به کار آمده است و عروسک پیشگانی نیز در این بازی سیاستمداران نقش بازی می کنند که یکی از آن ها نازنین بنیادی است. البته بهشت فریبنده هالیوودی ها خیلی را شیفته و مجنون ساخته و راهی بزرگراه های غرب ساخته است. بازیگرانی که در ایران جایگاهی والا داشتند و بعد از حضور در سینمای غرب با همه تلاش هایی که در راستای کشف حجاب و نمایان سازی اندام و حضور در نقش های ضد ایرانی و آثاری بی اخلاقی داشته اند، در نهایت نقشی فرعی و کوتاه را در فیلمی دسته چندم از آن خود ساختند. آن ها در ایران چهره اصلی فیلم ها بودند و در آن جا نقشی هایی از کاراکترهای حقیر تا شخصیت هایی تن نما را بازی می کنند و این آرزوهای بی بهره گروهی است که مقصد را گم کرده است.

هنگامی که رویای گلشیفته فراهانی جهت تبدیل شدن به هنرمندی جهانی در نهایت به چند بازی کوتاه و تن دادن به فعالیت در نقش مدل های غیراخلاقی در فیلم ها، کلیپ‌ ها و نشریات مستهجن خلاصه شد! و این نهایت بهره برداری از افراد در سینمای غرب و حقیقت رویای تاریکی است که خیلی ها را به خود می بلعد.

انتهای پیام/ل

ارسال نظرات