کمبود فضای سبز و کمبود فضای تفریح برای کودکان در خلخال یکی از مطالبات مهم مردم از شورای اسلامی شهر خلخال است.
کد خبر: ۸۷۲۹۶۴۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، یکی از مطالبات مهم مردم خلخال از شورای شهر خلخال گسترش وتوسعه فضای سبز و ایجاد فضای تفریح برای کودکان و نوجوانان است که متاسفانه به یکی از مطالبات مردمی تبدیل شده و این کمبود در حاشیه شهر خلخال بیشتر به چشم دیده می شود.

تعطیلی شهر بازی ، نبود امکانات مطلوب در پارک ها ، کمبود فضای سبز در مناطق مختلف شهر خلخال از نکاتی است که شهروندان در رویارویی با خبرنگاران به آنها اشاره می کنند .

شهروندان ساکن در مناطق خیابان های سلیمان خاطر، کوی فرهنگیان، محله مسجد امام حسن (ع) خلخال ، زمین نوعی، راه زاویه سادات ، خیابان کاشانی ، خیابان امیر کبیر و قاضیلر خلخال از نبود فضای سبز و پارک در این مناطق گله مند بوده واز شورای اسلامی شهر انتظار دارند تا با برنامه ریزی درجهت ایجاد فضای سبز لازم و ایجاد زیرساخت پارک و محل تفریح کودکان نسبت به حاشیه شهر خلخال نیز عنایت داشته باشند.

در بیشتر محلات خلخال کودکان وسایل تفریح و بازی نداشته و مجبور هستند در هر فضایی که در پیش رو دارند به بازی و تفریح بپردازند.

به گزارش ازناو، مردم خلخال از شورای اسلامی انتظار دارند تا به قول های داده شده قبل از انتخاب برای شورا عمل و به عهد خود وفادار بمانند .

اهالی در مصاحبه های خود اظهار می دارند که فضای سبز پارک ها در مسیر خیابان امام و سی متری قرار داشته و در بقیه مسیر ها هیچ فضای سبز و پارکی برای لحظاتی آرامش برای مردم در شهر وجود ندارد.

ارسال نظرات