مسئول بسیج سازندگی سپاه خلخال:
مسئول بسیج سازندگی سپاه خلخال گفت: فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی در زمینه تولید زنبور عسل در سال 1394 بیش از 70 تن عسل تولید کرده اند.
کد خبر: ۸۷۲۹۶۴۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، سرهنگ دوم پاسدار بیوک خسروی در بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی در رشته زنبور داری در شهرستان خلخال گفت: در سال 1394 در شهرستان خلخال فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی در شهر خلخال بیش از 70 تن عسل تولید کرده اند.

خسروی گفت: بسیج سازندگی ناحیه خلخال با هدف حمایت از بخش تولید در روستاها و شهر در زمینه زنبورداری وتولید عسل مرغوب به بیش از 35 نفر در سال 1394 تسهیلات ارزان قیمت ارائه نموده که تمامی طرح های اقتصاد مقاومتی در زمینه زنبور عسل در شهرستان خلخال فعال است.

وی موفقیت طرح زنبور عسل در خلخال را برپایی کلاس های آموزشی و استمرار آن و وجود اراضی مطلوب و بکر در خلخال و داشتن مناطق ارتفاعی از 700 متر تا 3300 متر به عنوان یک پتانسیل برای تولید این محصول عنوان نمود.

خسروی گفت: محصولات تولیدی با بسته بندی مطلوب به بیش از 4 استان همجوار وشهرستان ها صادر و در بازار مصرف آن ها به فروش می رسد.

خسروی همچنین به وجود چاشنی های طبیعی در طبیعت خلخال همچون گل ماهور و سایر گیاهان معطر اشاره وگفت: تاثیر طبیعت در تولید عسل یکی از مهمترین اولویت ها است.

ارسال نظرات