خبرهای داغ:
استاندار اصفهان گفت: 60 هزار شغل جدید پارسال در استان ایجاد شد که از این تعداد باید 15 هزار شغل به خانواده های جانبازان و ایثارگران اختصاص می یافت که بخشی از آن تحقق نیافته است.
کد خبر: ۸۷۲۹۶۵۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان،رسول زرگرپور در دیدار با جمعی از آزادگان استان افزود: برای حمایت از ایثارگران به قدر کافی قوانین و مقررات وضع شده است، اما بسیاری از قوانین در کشور باید پیگیری شود و مدیریت استان هم آماده است که برخی از آنها را دنبال کند.
وی با اشاره به اینکه اصفهان از لحاظ تعداد شهدا، ایثارگران و جانبازان، استانی بسیار برخوردار محسوب می شود، تصریح کرد: اصفهان با دارا بودن 6 درصد جمعیت کشور، 10 درصد شهدا و 11 درصد جانبازان و ایثارگران را در خود جای داده است.
زرگرپور یادآور شد: دو لشکر و پنج تیپ استان اصفهان در دفاع مقدس حضور داشتند.
استاندار اصفهان اضافه کرد: برخی کارها از جمله ساخت سالن گلستان شهدا، مراکز توانبخشی و غیره باید از 20 سال قبل آغاز می شد و برغم پیگیری های صورت گرفته برای تعیین محل این سالن در سه سال گذشته، هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.
وی افزود: باید سالنی آبرومند و در شأن مردم و شهدای این استان ساخته شود.
وی افزود: در برخی موارد همگرایی بین مدیران استان برای حل مسائل کمرنگ است و بطور مثال و در بحث اشتغال و واگذاری زمین به ایثارگران، بسیاری از استان ها از اصفهان جلوتر هستند.
در این دیدار شماری از آزادگان استان به بیان مشکلات خود از جمله در پیوند با اشتغال فرزندانشان، واگذاری زمین، ایجاد مرکز توانبخشی، احداث سالن گلستان شهدا و ... پرداختند و خواستار حل این مشکلات شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها