خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: رایزنی‌ها و هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا همزمان با هفته ازدواج ارائه خدمات مشاوره به جوانان تحت پوشش بیمه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۲۹۷۴۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
خبرگزاری فارس: خدمات مشاوره ازدواج از اوایل شهریور تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد

ناصر صبحی در گفت‌وگو یی : پس از اجرای بیمه ازدواج توسط بیمه ایران، با یکی دیگر از شرکت‌های بیمه نیز وارد مذاکره شدیم که بر اساس آن در 5 مورد امتیازات بیشتری را قرار است در اختیار جوانان در شرف ازدواج قرار دهند.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات خوبی که همزمان با هفته ازدواج از آن رونمایی می‌شود تحت پوشش بیمه قرار گرفتن خدمات مشاوره ازدواج است بر این اساس پس از هفته ازدواج کلیه مراکز تخصصی ازدواج و خانواده که مجوز خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده‌اند و اسامی آنها در پورتال وزارت ورزش و جوانان قرار دارد خدمات مشاوره آنها تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش افزود: ویژه برنامه‌های هفته ازدواج از 13 تا 19 شهریور برگزار می‌شود، جشنواره ملی ازدواج نیز با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولان حوزه جوانان برگزار خواهد شد تلاش می‌کنیم رئیس جمهور نیز در این جشنواره حضور داشته باشند اما به دلیل گستردگی برنامه‌های ریاست جمهوری حضور رئیس جمهور در این جشنواره قطعی نیست.

انتهای پیام/ل

ارسال نظرات