نماینده مردم 5 شهرستان جنوبی استان کرمان گفت: یکی از ویژگی‌های مهم اقتصاد مقاومتی مردمی بودن آن است که بنیاد مستضعفان حرکت اولیه آن را دراین شهرستان شروع کرده است. ...
کد خبر: ۸۷۲۹۷۵۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان،  احمد حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مراسم واگذاری ۱۰۰ دستگاه وانت نیسان و ۵۰ دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد جنوب کرمان در شهرستان قلعه گنج اظهار داشت: باید روحیه دهه شصت را در وجود خود تداوم ببخشیم تا موفق شویم.

نماینده مردم ۵ شهرستان جنوبی استان کرمان با اشاره به اجرای اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج گفت: یکی از ویژگی‌های مهم اقتصاد مقاومتی مردمی کردن اقتصاد مقاومتی است که بنیاد مستضعفان این مهم را در این منطقه شروع کرد.

احمد حمزه گفت: شعار بنیاد مستضعفان نیز با مردم برای مردم بودن است و این را نیز در عمل ثابت کرده اند.

حمزه عنوان کرد: از کارهایی که بنیاد مستضعفان در این شهرستان شروع کرده است مهمترین آن حرکت توان افزایی است که کمیته امداد و نهادهای حمایتی دیگرآن را از سال‌های قبل شروع کرده‌اند.

وی بیان داشت: در بعضی از نهادها چون سازماندهی خوبی نداشته‌ایم نتوانستیم بطور کامل این توان افزایی را در مردم به مرحله ظهور برسانیم که امیدواریم این مهم در همه نهادها محقق شود.

حمزه خاطرنشان کرد: هیچ جای دنیا پیدا نخواهد شد که با ۳میلیون تومان سرمایه، یک شغل با درامد ماهیانه ۶۰۰ هزار تومان ایجاد شود درحالی که در شهرهای بزرگ برای ایجاد یک شغل باید سه میلیارد هزینه کرد اما این مهم از برکات کمیته امداد است که اجرایی شده است.

ارسال نظرات