مسئول بسیج سازندگی بافت بیان داشت: با توجه به بررسی ها، شهرستان بافت قابلیت تبدیل شدن به قطب صنایع تبدیلی گیاهان دارویی را دارد.
کد خبر: ۸۷۲۹۷۷۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان ، سرهنگ دوم مددی زاده، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه بافت با اشاره به اختصاص اعتبارات داخلی بسیج به طرحهای تولیدی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: امسال تسهیلاتی به میزان یک میلیاردو  ۲۲۵ میلیون تومان از اعتبارات داخلی بسیج به طرحهای اقتصاد مقاومتی در شهر بافت اختصاص یافته است.

وی ، عرصه دام سنگین، ماهیان سردابی و گرمابی، زنبور داری، ماکیان،گیاهان دارویی، تولیدات گلخانه ای، کمپوست، علوفه های هیدروپونیک و مرغ و بوقلمون را از جمله طرحهای مشتمل دریافت این تسهیلات عنوان کرد.

مددی زاده افزود: در قالب طرحهای عنوان شده ۳۵۰ -۴۰۰ نفر می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه بافت همچنین با اشاره به اختصاص ۱۷۵ میلیون تومان به بخش صنایع تبدیلی ابراز داشت: امسال قرار بر این است که هر شهرستان به قطب صنایع تبدلی محصولی تبدیل شود که با توجه به بررسی ها، شهرستان بافت قابلیت تبدیل شدن به قطب صنایع تبدیلی گیاهان دارویی را دارد.

وی خاطر نشان کرد: اعتبارات این بخش به راه اندازی ۲۵-۳۰ کارگاه خانگی صنایع تبدیلی اختصاص دارد.

مددی زاده،  با اشاره به تاکیدات امام خامنه ای(مد ظله العالی) بر ضرورنت توجه به اقتصاد مقاومتی و کارگاههای تولیدی تاکید کرد: اکنون هیچ شک و شبهه ای در اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات اقتصاد کشور است نیست.

وی در پایان ادامه داد: البته اقتصاد مقاومتی باید در همه زمینه ها از جمله صرفه جویی، استفاده از تولیدات داخلی و … اتفاق بیافتد اما اصل اقتصاد مقاومتی بر افزایش تولید است چراکه افزایش تولید افزایش اشتغالزایی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات