کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با«بسیج»:

دولت از عدم پرداخت یارانه می‌ترسد

بلوکی گفت: آقای روحانی و دوستانش جز قراردادهای ترکمنچای میراث دیگری نذاشته است و سفره های مردم را خالی تر کرد و نمی دانم تا کجا می خواهد پیش رود.
کد خبر: ۸۷۲۹۷۹۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

مهندس محسن بلوکی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره بلاتکلیفی دولت در خصوص پرداخت یارانه ها گفت: اول از همه باید به رأی نیاوردن دوباره آقای روحانی اشاره کنم چراکه قول هایی که داد به هیچکدام از آن ها عمل نکرد و با کلید معروفش درها را قفل کرد.

وی افزود: دولت برای اینکه رأی جمع کند و قشر پایین جامعه را از دست ندهد از پرداخت نکردن یارانه ها می ترسد چراکه از عدم پرداخت آن کشور دچار آشوب و تنش می شود. آقای روحانی و دوستانش جز قراردادهای ترکمنچای میراث دیگری نذاشته است و سفره های مردم را خالی تر کرد و نمی دانم تا کجا می خواهد پیش رود.

بلوکی همچنین با اشاره به دانشجوبان صنعت نفت که در این چند روز تحصن کرده بودند بیان کرد: مجلس شورای اسلامی پیش تر تصویب کرده بود که هیچ یک از دولت ها نباید کسی را به‌طور رسمی استخدام کنند. ولی اینکه آقای زنگنه قول دادند و حال زیر قولشان می زنند چیزی جز سرکار گذاشتن مردم نیست.

بلوکی به عنوان راهکاری برای دانشجویان صنعت نفت گفت: پیشنهادی که برای دوستان خودم دارم مدرکشان را قاب کنند و دنبال یک کار دیگری باشند چراکه اعتراضشان هیچ فایده ای ندارد و منتظر دولت شدن هیچ فایده ای ندارد.


ارسال نظرات