جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:
جانشین فرمانده سپاه عاشورا در آئین آبروی محله مارالان(سرداران شهید پاشائی، پیشقدم، اورنگی و برپور) شهدا را آبروی نظام و مملکت دانست.
کد خبر: ۸۷۲۹۸۴۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی قادری گفت: شهدا با پیروی از امام خویش و با جانفشانی و رشادت خود برای ما امنیت و آبرو خریدند چراکه با همه دارائی خود از دین اسلام و میهن مقدسشان دفاع کردند و با عمل به موقع و رشادت خود به همگان درس ایثار و شهادت را آموختند.

وی با اشاره به اینکه همه در مقابل شهدا پاسخگو هستیم، افزود: باید با رعایت موازین اسلامی نگذاریم خون شهدا پایمال شوند و مسئولان نیز باید بیشتر از همه پاسخگو باشند.

قادری با تاکید به اینکه بی شک مطالبه شهدا از ما رعایت حجاب و پیروی و اطاعت از ولی فقیه است، خاطرنشان کرد: متاسفانه دشمنان هجمه سنگینی در فضای مجازی به راه انداخته اند که جوانان ما را تهدید می کند و نخستین سنگر جبهه های جنگ نرم استفاده درست از فضای مجازی است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در خصوص دریافت فیش های نجومی توسط بعضی از مسئولان خواستار برخود جدی مسئولان امر با چنین وقایعی شد و تاکید کرد: دریافت چنین حقوق هائی توسط بعضی افراد موجب بدبینی مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری می شود برخورد صریح و قانونی قوه قضائیه با متخلفان موجب اقتدار نظام و جلوگیری از پایمال شدن خون شهدا خواهد شد.

یادواره آبروی محله(شهید منتظری) مارالان به همت حوزه امام حسن(ع) سپاه غدیر تبریز در پارک گلهای منطقه مارالان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها