خبرهای داغ:
رئیس انجمن سواد رسانه‌ای مرکز فرهنگی هنری خبرداد
رئیس انجمن سواد رسانه‌ای مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی از آغاز ثبت نام دوره‌ جدید سواد رسانه‌ای ویژه طلاب از اول شهریور تا 15 مهر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۹۸۵۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
آغاز ثبت نام دوره جدید آموزش سواد رسانه‌ای در دفترتبلیغات اسلامی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رفیع‌الدین اسماعیلی اظهار کرد: در این دوره نیز همچون سال گذشته از حضور اساتید متخصص و مبرز در هر رشته بهره برده و هدف اصلی در این دوره‌ ارتقای سواد رسانه‌ای طلاب است.

وی افزود: امسال در 10 رشته تخصصی آموزش سواد رسانه‌ای را برگزار می‌کنیم که این رشته‌ها شامل فضای مجازی، روش‌های نقد و تحلیل فیلم، دین و رسانه، بازی‌های رایانه‌ای، تلویزیون و شبکه‌های ماهواره‌ای، رسانه و سبک زندگی، معنویت‌های نوظهور و رسانه، ژورنالیست تخصصی، جریان‌شناسی سینمای ایران و جهان و فیلمنامه‌نویسی است.

اسماعیلی تصریح کرد: مخاطب اصلی این دوره طلاب هستند که البته 20 درصد غیرطلبه نیز پذیرفته می‌شوند. در این دوره هم از برادران و هم از خواهران پذیرش داریم درحالی که کلاس خواهران به صورت مجزا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هر کدام از رشته‌ها حدود 2.5 ماه طول می‌کشد که هفته‌ای تقریبا دو تا چهارساعت برگزار می‌شود. انجمن سواد رسانه‌ای هر رشته‌ای را که به حد نصاب برسد برگزار می‌کند و هر فرد می‌تواند در چند رشته شرکت کند. در پایان نیز به دانش پژوهانی که به صورت منظم در دوره شرکت کنند و در امتحان پایانی نیز قبول شوند، مدرک معتبر ارائه خواهد شد.

رئیس انجمن سواد رسانه‌ای مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی همچنین درباره زمان‌بندی کلاس‌ها گفت: پس از ثبت نام و با نظر اکثریت شرکت کنندگان و اساتید زمان کلاس‌ها تعیین خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ثبت نام تنها به صورت اینترنتی بوده و علاقه مندان می‌توانند به سایت www.eshragh.ir مراجعه کرده و در قسمت انجمن سواد رسانه‌ای مراحل ثبت نام را از قبیل ورود اطلاعات و مشخصات و پاسخ به سؤوالات مصاحبه غیرحضوری انجام دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها