خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی سپاه امام رضا(ع) مشهد مقدس گفت: داستان جنگ سوریه داستان شیعه و سنی نیست داستان مقابله با طرح خاورمیانه(نیل تا فرات) است. مواظب باشیم آمریکا و صهیونیست از آب گل آلود ماهی نگیرند.
کد خبر: ۸۷۲۹۸۵۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام حیدری هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع) مشهدمقدس در مراسم تجلیل از آزادگان دفاع مقدس شهرستان طبس از شهدای مدافع حرم یاد کرده وآنان را مظلومترین شهدا برشمرد.

وی عنوان کرد: بعضی از دشمنان شبهاتی پیرامون حمایت ایران از سوریه نقل کرده اند از جمله اینکه بشاراسد دیکتاتور است و جنایاتی انجام داده و هدف داعش از حضور درسوریه مقابله با دیکتاتور است .

حجت الاسلام حیدری درپاسخ به این شبهه افزود: اینکه واقعا داعش به دنبال مقابله با دیکتاتوری است این عین دیکتاتوری است چون خودش را ملزم در نابودی او میداند و جنایات بسیاری را علیه مردم مظلوم سوریه انجام داده است و هر روز تعداد زیادی از کودکان و زنان را در سوریه به شهادت می رساند.

وی ادامه داد: همچنین در اینکه اسرائیل دیکتاتور و جنایتکار است هیچ شکی نیست علیرغم این داعش دست دوستی با اسرائیل داده است .

مربی سیاسی سپاه امام رضا(ع) اظهار کرد: حمایت ایران از بشار اسد حمایت مشروط است. در دیدارهایی که بشار اسد با مقام معظم رهبری داشت مکرر او را از تندرویی در کشوری که گروه های مختلف و مذاهب مختلف حضور دارند باز داشتند.

وی با بیان اینکه حمایت جمهوری اسلامی ایران از مظلوم ازجمله حمایت از مردم یمن ، فلسطین وغیره همواره وجود دارد متذکر شد: داستان جنگ سوریه داستان شیعه و سنی نیست داستان مقابله با طرح خاورمیانه(نیل تا فرات) است .

حیدری اضافه کرد: آمریکا و صهیونیست دارند از آب گل آلود ماهی می گیرند و مسلمانان را به نام جنگ شیعه و سنی به جان هم می اندازند. باید دانست داستان سوریه حول محور مقاومت است باید مواظب باشیم جنگ شیعه و سنی نباشد.

حجت الاسلام حیدری بیان کرد: اگر امروز با داعش در سوریه نجنگیم فردا باید در مرزهای ایران با آن ها مقابله کنیم و اینکه ایران در سوریه می جنگد خرجش بسیار اندک تر از آن است که درمرزهای ایران آینده باید مبارزه کند.

حسین زاده از آزادگان دفاع مقدس در این مراسم ضمن یادکردن ازخاطرات وشکنجه های نیروهای دشمن علیه اسراء ، جنگ هشت ساله عراق علیه ایران را جنگ عقیده برشمرد و تصریح کرد: هدف دشمن این بود که عقیده ی ما را عوض کند.

سرهنگ فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به آزادگان سرافراز در رابطه با گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس، ایثارگران و آزادگان تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها