خبرهای داغ:
سرپرست سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم از برگزاری کارگاه تولید پوستر نقش بهشت در سایر بقاع متبرکه به‌ویژه حرم امام رضا(ع)، حرم حضرت احمد بن موسی(ع) و حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۹۸۵۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
کارگاه
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید رسول موسوی نژادیان در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اعلام اینکه علاقه‌مندی و حضور هنرمندان کشور در چنین کارگاه‌هایی نشان از تعهد و توجه جامعه هنری نسبت به حفظ و تثبیت آثار مذهبی است، اظهار داشت: این عزیزان از همه کارهای خودشان می‌گذرند تا بتوانند چنین آثاری را با غالب‌های زیباتر و بهتر برای عموم مردم و شهروندان در حوزه‌های دینی و مذهبی ارائه دهند.

وی با تقدیر از نقش و حضور اساتید برجسته هنر گرافیک در این کارگاه و خلق آثاری ارزشمند افزود: این حرکت با پیش‌بینی کانون هنر شیعی که با مدیریت استاد متعهد آقای نجابتی اداره می‌شود و مشارکت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری شکل‌گرفته و  این همکاری بسیار نزدیک و دوستانه بوده است.

وی ادامه داد: در حال برنامه‌ریزی برای اتفاقاتی ازاین‌دست با موضوعات دیگر در طول سال هستیم که بتوانیم از ظرفیت چنین هنرمندانی که هم در استان و هم در استان‌های مختلف هستند و در جهت تقویت هنرهای دینی فعالیت می‌کنند بیشترین بهره و استفاده را ببریم.

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم از علاقه‌مندی سایر بقاع متبرکه به‌ویژه حرم امام رضا(ع)، حرم حضرت احمد بن موسی(ع) و حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برای برگزاری این کارگاه خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم با همین نگاه و برداشت‌های خوب هنرمندان، شاهد خلق آثار جدیدی باشیم که در یک غالب بسیار زیبا، تحولی را در فضاسازی‌های شهری به وجود آورد.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً این آثار در المان‌های شهری و زیباسازی شهر استفاده خواهد شد، چراکه ما با سرمایه‌های بسیار زیاد هم شاید نتوانیم کارهایی با این کیفیت و در این سطح تولید کنیم، که از یک ریشه تاریخی و ارزش هنری بسیار بالایی برخوردار باشند.

موسوی‌نژادیان با اعلام اینکه ما حضور در این‌گونه فعالیت‌های ماندگار حضور را برای خودمان در مدیریت شهری یک افتخار می‌دانیم، افزود: حتماً از این دستمایه ارزشمند که تقدیم شهر قم شده در مناسبت‌های مختلف برای ایجاد یک نگارخانه بسیار زیبا در کل شهر به‌منظور ارتقای فضاسازی های شهری و زیباسازی استفاده خواهد شد.

وی از دغدغه‌های شهردار قم در حوزه فرهنگ و هنر گفت و تاکید کرد: ایشان اصرار دارند که این امور در بالاترین شکل و سطح کار صورت پذیرد و بهره‌گیری از هنرهای تجسمی، برای ساخت نمادهای شهری از مطالبات جدی شهردار قم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها