سلام امینی گفت: مردم محرم هستند. چه کسی گفته مردم نامحرم‌اند. فردا جلسه غیر علنی تا یک مدتی غیر علنی است ولی پس از آن به اطلاع عموم می‌رسد.
کد خبر: ۸۷۲۹۸۷۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
سلام امینی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره جلسه فردای مجلس که به بررسی قراردادهای نفتی اختصاص دارد گفت: قراردادهای نفتی ابعاد گسترده‌های دارد و فردا آن را در مجلس بررسی خواهیم کرد تا بتوانیم یک تصمیم درست در این‌باره اتخاذ کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه گفت: اجازه دهید ما خودمان فردا جلسه بگذاریم و پس از آن در خدمت رسانه ها خواهیم بود و پس از حصول نتیجه آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال چرا مردم و کارشناسان اقتصادی نباید از جزئیات قراردادهای نفتی مطلع شوند؛ مگر نامحرمان هستند گفت: مردم محرم هستند. چه کسی گفته مردم نامحرم‌اند. فردا جلسه غیر علنی تا یک مدتی غیر علنی است ولی پس از آن به اطلاع عموم می‌رسد.

امینی خاطر نشان کرد: همانگونه که مستحضرید تذکراتی را رهبری معظم ارائه داده‌اند ما روی این مباحث بررسی می‌کنیم فردا آقای وزیر هم به مجلس می‌آید تا نکات مد نظر خود را بگوید و نمایندگان هم موضوع قراردادهای نفتی را بررسی خواهد کرد تا به نتیجه برسیم.

ارسال نظرات