مسئول بسیج رسانه اصفهان در گفتگو با«بسیج»:
کارشناس فضای مجازی گفت: در حال حاضر با راه اندازی سرویس پیام رسان تصویری در گوگل به دنبال پیاده کردن اهداف خود در راستای اهداف نظام سلطه در کشور های اسلامی و ارزش مدار و هنجار محور هستند.
کد خبر: ۸۷۲۹۹۰۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

رضا صفری مسئول بسیج رسانه اصفهان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه در دسترس قرار گرفتن پیام رسان مکالمات تصویری گوگل برای کاربران خطرات بزرگی را به همراه خواهد داشت گفت: راه اندازی سرویس پیام رسان تصویری گوگل و اپلیکیشن های جدید در فضای مجازی در راستای منافع نظام سلطه همواره در دستور کار مهندسین و جاده صاف کن های آنها بوده است.

وی افزود: تجاوز به حریم خصوصی انسان ها و از بین بردن حجب و حیا یکی از مولفه های اصلی و دستورالعمل های ماسون ها برای رسیدن به اهدافشان بوده است که راه اندازی این سرویس در گوگل و اپلیکیشن ها در فضای مجازی در راستای همین امر است.

این کارشناس فضای مجازی خاطر نشان کرد: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از این ابزار هاست که با توجه به سهل الوصول بودن آن یکی از ارزشمند ترین و پر اثر ترین رسانه های در حال حاضر نظام بین الملل است، جهانی شدن یا بهتر بگوئیم جهانی سازی نظام نوین سلطه یکی از امور ویژه و اصلی این ابزار ها بوده است.

صفری خاطر نشان کرد: تئوریسین های نظام سلطه و سرمایه داری هر روز به دنبال ایجاد روش ها و تاکتیک هایی هستند تا بتوانند مبنی بر آنها بر ارزش های دیگر کشورهای جهان تأثیر گذاشته و آنها را وادار به همراهی و همسویی خود در رسیدن به منافع خود کنند.

مسئول بسیج رسانه اصفهان تصریح کرد: ارزش های فرهنگی و عقیدتی حاکم بر کشور ها همواره یکی از چالش های اساسی در مقابله با استمرار استیلای نظام سلطه و سرمایه داری بر کشور ها بوده است و نظام سلطه هم همیشه درصدد برداشتن این ارزش ها بوده است.

وی در خاتمه بیان داشت: اگر حیا و عفت از جامعه ای برداشته شود استیلا و غلبه بر آن نظام آسان خواهد شد چراکه در قضایای اندلس آنها توانسته بودند با استفاده از همین تاکتیک ها در جهان اسلام بر مسلمانان غلبه کنند و در حال حاضر نیز با راه اندازی سرویس پیام رسان تصویری در گوگل به دنبال پیاده کردن همین فرآیند در کشور های اسلامی و ارزش مدار و هنجار محور هستند.


ارسال نظرات