امام جمعه هفشجان:

استحاله فرهنگی برنامه دشمن در جنگ نرم

حجت الاسلام جلالی گفت: فعالیت دینی در فضای مجازی هیچ گاه نمی تواند جایگزین مناسبی برای تربیت دینی و انتقال مفاهیم عمیق شارع مقدس باشد.
کد خبر: ۸۷۲۹۹۲۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه شهر هفشجان در گردهمایی مصون سازی فرهنگی کارکنان سپاه ناحیه شهرکرد، با موضوع"نقش خانواده در تربیت دینی و مصونیت بخشی به نسل آینده"، ضمن بیان معنای جداگانه تربیت و دین، به بیان اهمیت تربیت دینی پرداخت.

حجت الاسلام سید حسن جلالی افزود: خانواد‌ه به عنوان ركن اصلی تربيت، نقش بی بدیلی د‌ر كمك به رشد‌ و تربيت كود‌كان ايفا مي‌كند،‌ خانواده نقش اساسی در رشد و پرورش دینی و اسلامی جامعه دارد و باید کوشید این نقش کم‏رنگ نشود.

جلالی با بیان اینکه خانواده ها نباید از تربیت دینی فرزندان غافل شوند، گفت: از موضوعات مهمی که در دین مبین اسلام به آن پرداخته شده، احکام اولیه است و باید بکوشیم تا احکام را از کودکی به فرزندان خود بیاموزیم و آنان را با احکام و معارف دینی و اسلامی آشنا و مانوس نماییم.

امام جمعه شهر هفشجان، که در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد سخن می گفت، تصریح کرد: فعالیت دینی در فضای مجازی هیچ گاه نمی تواند جایگزین مناسبی برای تربیت دینی و انتقال مفاهیم عمیق شارع مقدس باشد.

وی، افزود: نقش خانواده در ترویج احکام و مسائل دینی بسیار مهم است و باید به این موضوع بیشتر توجه شود و والدین این فرهنگ را بین فرزندان خود گسترش دهند.

جلالی در ادامه گفت: خانواده اسلامی ایرانی در مرکز سیبل جنگ نرم دشمن قرار دارد و دشمنان در ارزیابی‏های خود به این نتیجه رسیده‏اند که اگر قرار است جامعه دینی و اسلامی ما را از نظر فرهنگی استحاله و دگرگون کنند، باید خانواده را به نابودی و بیراهه بکشانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار