شماره234ام هفته نامه 9دی امروز شنبه سی ام مرداد ماه 95 روی دکه های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۲۹۹۲۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، تیتر یک این شماره هفته نامه 9 دی با عنوان «هجوم برجام ها» طی پرونده ای به دو مساله قراردادهای جدید نفتی (IPC) و توافق بانکی FATF پرداخته است. توافقاتی که کارشناسان آن را برجامهای دیگری می دانند که زمینه ساز برجام منطقه ای خواهد بود. 

یادداشتی از دکتر الهام درباره قراردادهای نفتی با عنوان «آیا برجام نفتی هم در 20 دقیقه تصویب می شود؟!» هم از مطالب این پرونده است.

«روحانی علیه خودش» عنوان یادداشت حجت الاسلام رسایی است که به سخنان اخیر روحانی درباره بدبینی به آمریکا و همچنین سخن وی مبنی بر اینکه از اول هم تیم مذاکرات بنا نبود برای رفع تحریمها مذاکره کنند! اشاره کرده است.

همچنین عکس ویژه 9دی به ماجرای انتشار فایل صوتی منتظری و عدم واکنش مناسب از سوی مدعیان خط امام اشاره دارد و با عنوان «احتیاط یادگار امام در دفاع از امام» منتشر شده است. «نفوذ فتنه گران به کشتی انقلاب» مطلب دیگری است که دکتر شیرمحمدی در همین رابطه نوشته است.

مشروح سخنان حجت الاسلام حسینیان در سال 71 پیرامون مسائل مربوط به منتظری و اعدام منافقین در سال 67 که برای اولین بار منتشر می شود از مطالب دیگر مرتبط با ماجرای فایل صوتی منتظری است که 9دی به آن پرداخته است.

یادداشتها و گفتارهایی از دکتر حسین کچوئیان، حجت الاسلام روانبخش، دکتر ابراهیم فیاض، وحید جلیلی، دکتر وحید یامین پور، حجت الاسلام کشوری، حسین شمسیان، دکتر منوچهر محمدی، دکتر مهدی جمشیدی و امیرحسین ثابتی دیگر مطالب شماره دویست و سی و چهارم 9دی را تشکیل می دهند.

همچنین هفته نامه 9دی علاوه بر موضوعات اشاره شده به موضوعاتی چون نقش انگلیسیها در همایش ایران کانکت 2016، نقد فیلم سینمایی فروشنده، آمارهای اقتصادی دستکاری شده توسط دولت و تقریر آیت الله مصباح از نظریه اصالت نفوذ فرهنگی آیت الله خامنه‌ای پرداخته است.

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید. 

جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت day.ir9  مراجعه نمائید. همچنین برای بهره مندی از تخفیف 50 درصدی در اشتراک می توانید به سایت Eshterak.ir مراجعه کنید.


ارسال نظرات