معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان زنجان:

وظیفه ما پیروی از سیره آزادگان، انقلاب و ارزش‌های اسلامی در برابر دشمنان است

رسالت و وظیفه ما این است که قدر این گنجینه‌های ارزشمند انقلاب را دانسته و با پیروی از سیره آزادگان، انقلاب و ارزش‌های اسلامی خود در برابر دشمنان دفاع کنیم.
کد خبر: ۸۷۲۹۹۶۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان زنجان در آئین تجلیل از آزادگان استان زنجان که در تالار کوثر فرماندهی انتظامی استان زنجان برگزار شد، گفت: آزادگان در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی شجاعانه در راستای رسیدن به حق و دفاع از میهن اسلامی ایستادگی کردند.

جعفر کردلو شرایط دوران اسارت را سخت خواند و افزود: با وجود همه این سختی‌ها آزادگان عزیز ما با حفظ دین و اعتقادات به اسلام، امام و انقلاب، موجب افتخار و آبرومندی ملت ما دربرابر دشمنان شدند و سر افرازانه پس از تحمل همه این سختی ها به میهن خویش برگشتند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان زنجان راه آزادگان را راه شهدا دانست و اظهار داشت: اینها کسانی بودند که همراه با شهدا در راه خدا و در دفاع از ارزش‌های میهن خود گام برداشته و به راستی که آنان وارثان شهدا و سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون رسالت و وظیفه ما این است که قدر این گنجینه‌های ارزشمند انقلاب را دانسته و با پیروی از سیره این عزیزان از انقلاب و ارزش‌های اسلامی خود در برابر دشمنان دفاع کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه‌های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند.

وی ادامه داد: بی‌شک سال ها محرومیت این سرو قامتان تاریخ باعث شد که آنان امروز بیش از هر فرد دیگری در مسیر سبز موفقیت گام بردارند و الگو، اسوه و افتخار میهن خویش باشند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: اسارت فرزندان این ملت، امتحان دیگری بود که ملت ما با موفقیت آن را به انجام رسانید و اسرای ما با موفقیت و سرافرازی به وطن بازگشتند.

کردلو تصریح کرد: آنها توانستند در سال‌های زجر و شکنجه، با وجود درد و بیماری جسمی، روح و روان خود را حفظ کنند و تقوا و مردانگی خود را مضاعف کنند تا در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان با یادآوری سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی خاطر نشان ساخت: قطعا این روز به یادماندنی از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد زیرا عزت و شرف ملت ایران اسلامی دستاورد مجاهدت دلیرمردان و آزادگان است.

ارسال نظرات