سرلشکرجعفری:

ایستادگی در برابر دشمنان دستور الهی و جهاد کبیر است

فرمانده کل سپاه گفت: اطاعت نکردن از دشمنان و ایستادگی در برابر آنها دستوری الهی بوده و جهاد کبیر محسوب می شود.
کد خبر: ۸۷۲۹۹۷۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج؛ سردارسرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در دیدار با فرماندهان سپاه شهدای آذربایجان غربی و قرارگاه حمزه سیدالشهدا(س) در ارومیه با بیان اینکه اطاعت نکردن از دشمنان و ایستادگی در برابر آنها دستوری الهی بوده و جهاد کبیر محسوب می شود گفت: تسلیم دشمنان نشدن و ایستادگی در برابر خواسته های آنها که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند، حایز اهمیت ویژه ای بوده و باید پشت سر رهبری به وظیفه دینی و تکلیف انقلابی خود در این زمینه عمل کنیم.
 
وی اظهار کرد: مردم پشت سر رهبری هستند و با ایستادگی خود بر سر عقیده و پایداری در این مسیر همواره پشتیبان نظام هستند.
 
سرلشکر جعفری امنیت را بزرگترین دستاورد نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: حمایت مردم از رهبری و پشتیبانی آنها از نظام مقدس جمهوری اسلامی در نتیجه امنیت پایداری است که در کشور و مرزها مشاهده می شود.
 
وی اظهار کرد: دفاع از امینت جامعه وظیفه اولیه هر مومن و مسلمان انقلابی بوده و پاسداران باید به این نقش خود ببالند.
 
فرمانده کل سپاه  ادامه داد: وضعیت انقلاب اسلامی در داخل مرزهای کشور و خارج امروز وضعیت مطلوبی است.
 
وی بیان کرد: ایران اسلامی این شرایط را مدیون استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان و فشارهای آنها و عمل به دستورات الهی است.
 
سرلشکرجعفری افزود: نباید از قدرتهایی که از منظر سیاسی و اقتصادی بزرگ و قدرتمند به حساب می آیند، واهمه داشت چرا که از نظر مومنان این قدرت ها پوشالی هستند.
 
وی گفت: ایران اسلامی امروز جزیره امنی است که در برابر همه برنامه ریزیهای دقیق دشمنان استوار و پایدار ایستاده است.
 
فرمانده کل سپاه  بیان کرد: هر ناامنی که در خارج از کشور خواهان انتقال به داخل کشور باشد، در سایه تلاشهای ملت ایران در مرزها خنثی می شود و این ناشی از ایمان و استقامت بسیجیان و پاسداران و نیروهای انقلابی و مومن است.
 
وی با بیان اینکه دشمنان نمی توانند وحدت و یکپارچگی و همدلی بین ملتهای مسلمان جهان و ایران را تحمل کنند، افزود: این وحدت با ایستادگی در برابر دشمنان روز به روز تحکیم می شود.
 
سرلشکرجعفری اضافه کرد: انسجام و پایداری و استقامت ملت ایران در برابر دشمنان موجب شگفت زده شده جهانیان شده است.
 
وی گفت: همین استقامت و ایستادگی ملت ایران به درسی برای سایر کشورها در دنیا تبدیل شده که دستاوردی بزرگ برای ایران اسلامی است.
 
سرلشکر جعفری  بیان کرد: امروز در سایه عزت، اقتدار و امنیت، ایران اسلامی به یک ابر قدرت معنوی بزرگ در برابر قدرتهای بزرگ دنیا تبدیل شده است.
 
منبع: سپاه نیوز
انتهای پیام /
ارسال نظرات
آخرین اخبار