جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رسالت روحانیون و علما در جامعه امروز سنگین است و منشا بسیاری از پیروزیها در جامعه اسلامی پرچمداری روحانیون و اقدامات به موقع آنان بوده است.
کد خبر: ۸۷۲۹۹۸۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج؛ سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سومین همایش "نقش بسیج روحانیت در تقویت حوزه انقلابی" در مشهد گفت: رسالت روحانیون و علما در جامعه امروز سنگین است و منشا بسیاری از پیروزیها در جامعه اسلامی پرچمداری روحانیون و اقدامات به موقع آنان بوده است.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج افزود: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت امام راحل، علما، روحانیون و شهدا بوده و گسترش تفکر انقلابی در جهان نیز منبعث از همین محور است.
 
وی بیان کرد: علما و روحانیون ظرفیت های بالقوه مردمی را برای رسیدن به پیروزی به فعلیت رساندند، همانطور که هشت سال دفاع مقدس بدون حضور و هدایت روحانیون و علما ممکن نبود.
 
سردار فضلی گفت: بسیج مردمی در کنار نیروهای ارتش و سپاه پیروزی را حتمی می سازد زیرا اگر نیت ها خالصانه باشد، ارتشی، سپاهی، جهادی و روحانی برای خداوند جهاد می کنند و بسیجی وار به میدان می آیند.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروزه در کشور 23 هزار یادواره شهدا برگزار می شود که برگزاری این مراسم مورد توجه مردم قرار گرفته و ایمان و تفکر بسیجی آنان را نشان می دهد.
 
 
انتهای پیام//
منبع : سپاه نیوز
ارسال نظرات