خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی از بهره برداری ۶۰۰ طرح و پروژه عمرانی و خدماتی همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۰۰۰۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سیدعلی اکبر پرویزی صبح شنبه در نشست خبری اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها را ۲۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی عنوان کرد: این پروژه ها در حوزه های گازرسانی، راه، آب و فاضلاب، کشاورزی، دهیاری و شهرداری ها و بنیاد مسکن به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه شهرستان قاینات بیشترین آمار پروژه های قابل افتتاح در این هفته را دارد، تصریح کرد: ۱۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح می شود.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: به لحاظ رقم اعتباری نیز بیشترین پروژه ها با رقم ۷۳ میلیارد تومان مربوط به شهرستان درمیان است.

وی ادامه داد: تعداد کم پروژه ها در برخی شهرستانها مبنی بر کم توجهی به این شهرستانها نیست چرا که برخی از پروژه ها به افتتاح برای هفته دولت نرسیده اند و در مناسبت های دیگر به بهره برداری رسیده و خواهند رسید.

پرویزی گفت: تمام تلاش خود را کرده ایم توزیع اعتبارات منطقی و با توجه به شرایط شهرستانها انجام شود.

افتتاح ۴۲۰ پروژه در مناطق روستایی

استاندار خراسان جنوبی گفت: از مجموع پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری ۴۲۰ پروژه در مناطق روستای و ۱۲۰ پروژه در مناطق شهری به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه بیشترین پروژه های هفته دولت در استان مربوط به بخش کشاورزی است، عنوان کرد: ۳۵۰ هزار خانوار از مزایای پروژه های هفته دولت در استان بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه گاز رسانی یکی از مهم ترین اقدامات دولت در خراسان جنوبی است، تصریح کرد: رقم قابل توجهی برای گاز رسانی به شهرها درمیان، زیرکوه، حاجی آباد، اسدیه و قهستان اختصاص یافته است که پروژه ها در حال انجام است.

وی با اشاره به اقدامات خوب دولت در حوزه راه های استان نیز گفت: بیش از ۳ میلیون تن قیر رایگان در اختیار استان قرار گرفت که روکش آسفالت همه راه های اصلی استان انجام و یا در حال اجرا است.

استاندار با اشاره به دیدار مسئولان استان با والیان فراه و نیمروز کشور افغانستان گفت: در این دیدار ها توافق شد که ۵۰ درصد اعتبار راه ماهیرود به ولایت فراه از سوی کشور افغانستان تامین اعتبار شود.
 
انتهای پیام/2000
ارسال نظرات
پر بیننده ها