رئیس انجمن علمی داروسازان ایران:

صنعت داروسازی سودآورترین صنعت دنیا است/ به دلیل مشکلات کشور سودآوری در صنعت داروسازی نداریم

رئیس انجمن علمی داروسازان ایران با بیان اینکه داروسازی یکی از سودآورترین صنایع در دنیا محسوب می‌شود، گفت: در کشور ما به دلیل مسائل موجود، قیمت گذاری و مشکلات دیگر که گریبانگیر صنعت دارویی است کمتر شاهد این اتفاق هستیم.
کد خبر: ۸۷۳۰۰۰۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، محمدرضا شانه‌ساز، رئیس انجمن علمی داروسازان ایران گفت: قریب به دو دهه است که شاخه علمی انجمن داروسازان ایران بر جسب ضرورت در کشور بر اساس ارائه آموزش، بازآموزی و نوآموزی شکل گرفته است که باید در جامعه داروسازان صورت بگیرد.

 

رئیس انجمن علمی داروسازان ایران با بیان اینکه بر اساس آمار موجود صنعت داروسازی جزء یکی از سودآورترین صنایع در دنیا محسوب می‌شود، اظهار کرد: در کشور ما به دلیل مشکلات عدیده‌ای مثل نحوه قیمت‌گذاری و غیره که گریبانگیر صنعت دارویی است کمتر شاهد این اتفاق هستیم.

 

شانه‌ساز، افزود: برگزاری این همایش باعث می‌شود که برای داروسازی عرصه خاصی برای فعالیت علمی باز شود و هدف این همایش حضور داروسازانی است که در داروخانه‌ها فعالیت می‌کنند.

 

سیدعلی سبحانیان، دبیر اجرائی همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران در ادامه با اشاره به 5 شهریورماه روز داروساز گفت: همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان امسال از 3 شهریورماه به مدت سه روز با حضور 1800 داروساز برگزار خواهد شد.

 

دبیر اجرائی همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران گفت: طی این سه روز کلاس‌های درس با حضور اساتید دانشگاه‌های معتبر اجرا و به شرکت کنندگان نیز 18 امتیار بازآموزی به اعطا خواهد شد.

 

سبحانیان، با بیان اینکه در چرخه بهداشت داروسازان اولین اشخاصی هستند که بیماران به آنها رجوع می‌کنند گفت: بنابراین ارتقاء اطلاعات علمی داروسازان برای ارائه خدمات بهتر به بیماران از اهمیت بسزایی برخوردار است که در این همایش به آن توجه می‌شود.

 

وی با بیان اینکه بیش از 60 شرکت خارجی و داخلی در این همایش شرکت کرده‌اند در پایان افزود: در این همایش مدیران عالی‌رتبه دارویی حاضر خواهند بود و عنوان این همایش در مورد تشخیص و مدیریت و درمان درد و توانایی پاسخ‌گویی به سؤالات بیماران در خصوص درد خواهد بود.

ارسال نظرات