خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید استان قم با اشاره به اینکه المان شهدای منا در شهر مقدس قم نصب می‌شود‌، گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته مصلی قدس و ورودی آن برای نصب این المان انتخاب شد.
کد خبر: ۸۷۳۰۰۳۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
المان شهدای فاجعه خونین منا در قم نصب می‌شود‌
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید جواد هاشمی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران باید از اقدامات پلید رژیم آل‌سعود آگاه شوند و ائمه جماعات وظیفه دارند چهره واقعی این رژیم پلید را برای جامعه روشن کنند.

مدیر‌کل بنیاد شهید استان قم با اشاره به فرا رسیدن سالروز فاجعه خونین منا و لزوم گرامیداشت آن افزود: المان شهدای منا در شهر مقدس قم نصب می‌شود، پس از بررسی‌های صورت گرفته مصلی قدس و ورودی آن برای نصب این المان انتخاب شد.

هاشمی بیان کرد: دیدار با خانواده شهدای منا و همچنین مراسم بزرگداشت برای این شهدای گرانقدر از جمله برنامه‌هایی است که توسط بنیاد شهید استان قم برگزار می‌شود.

مدیر‌کل بنیاد شهید استان ‌قم تصریح کرد: صبح روز 18 شهریورماه خانواده شهدای منای استان قم با مراجع تقلید دیدار می‌کنند و  همان روز پس از اقامه نماز و عشاء مراسم بزرگداشت این شهدای گرانقدر در مسجد اعظم برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها