اولین جشنواره سراسری روز جهانی مسجد در مازندران برگزار می شود:
جشنواره برترین‌های مساجد مازندران به‌مناسبت روز جهانی مسجد فردا یکشنبه (31 مرداد) ساعت 16 در سالن اجتماعات فتح‌المبین سپاه ناحیه ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۰۰۵۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل ازفارس، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران بر لزوم تقویت پایگاه‌های بسیج، فعالیت‌های فرهنگی و کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد تاکید کرد و ادامه داد: باید از ظرفیت‌های موجود در مساجد برای برطرف کردن مشکلات فرهنگی و جلوگیری از نفوذ فکری دشمن استفاده کرد.

حجت‌الاسلام مسعود قربانی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مسجد، اظهار کرد: مساجد و اماکن مذهبی نقش قابل توجهی در تبلیغ، ترویج و بیان سبک زندگی اسلامی در بین مردم دارند که باید از ظرفیت‌های آنها استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از مساجد آغاز شد و امروز به بالاترین درجه و رتبه شکوفایی رسیده است، افزود: با وجود سنگری مانند مساجد، دشمن نمی‌تواند نفوذ کند و تمامی توطئه‌های آنان خنثی می‌شود.

قربانی از برگزاری نخستین جشنواره برترین‌های مساجد مازندران به‌مناسبت روز جهانی مسجد خبر داد و گفت: این مراسم فردا یکشنبه (31 مرداد) ساعت 16 در سالن اجتماعات فتح‌المبین سپاه ناحیه ساری برگزار می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه در این مراسم از فعالان و برترین‌های مساجد استان تجلیل می‌شود، تصریح کرد: باید از فعالان مساجد قدردانی و زمینه برای فعالیت‌های بیشتر دیگر افراد جامعه در مساجد مهیا شو

ارسال نظرات
پر بیننده ها