خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت برق قم با اشاره به افزایش 12.5 درصدی مصرف برق در استان قم گفت: این در حالی است که مصرف برق در کشور به طور میانگین 3.3 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۷۳۰۰۶۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
افزایش 12.5 درصدی مصرف برق در قم/ واگذاری انشعاب برق به ثبت‌نام‌های قبلی با تعرفه قدیم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،  مهدی آهنین‌پنجه ظهر امروز در حاشیه بازدید نماینده مردم قم در مجلس از شرکت توزیع برق استان قم با اشاره به متوقف شدن ثبت نام انشعاب جدید برق بیان کرد: این اقدام از روز پنجشنبه با توجه به نامه شرکت توانیر موقتا صورت گرفته است.

وی بیان کرد: انشعاب برق به کسانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام کرده و یا عقد قرارداد داشته‌اند با تعرفه قبلی محاسبه شده و واگذار می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق قم با اشاره به افزایش 12.5 درصدی مصرف برق در استان قم بیان کرد: مصرف برق در کشور به طور میانگین 3.3 درصد افزایش یافته است و این در حالی است که میانگین مصرف برق در استان قم نسبت به متوسط کشوری بالاتر است.

وی از کاهش خاموشی‌ها نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در این بخش شاهد 6.5 درصدی خاموشی‌ها در استان قم هستیم.

آهنین پنجه با اشاره به اینکه بودجه شرکت برق قم در سال گذشته 2.5 میلیارد تومان بوده است اظهار کرد: این بودجه در حالی مد نظر بوده که میزان حقوق پرداختی این شرکت در سال گذشته رقمی بالغ بر 3.7 میلیارد تومان بوده است.

وی به بدهی 30 میلیارد تومانی شرکت برق اشاره کرد و گفت:‌شرکت برق 16.6 میلیارد تومان به پیمانکاران و 4.6 میلیارد تومان به فروشندگان بدهی دارد.

مدیرعامل شرکت برق قم با اشاره به اینکه پست‌های فعلی استان پاسخگوی نیازها نیست گفت: به تعدادی پست جدید برق نیاز داریم و قرار بود که تا آخر اردیبهشت ماه یک پست ویژه شهرک صنعتی شکوهیه ایجاد شود که این امر هنوز محقق نشده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها