خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج ازدزفول سروان پاسدارعظیم سرتیپی از انتخاب ارکان نمونه مساجد شهرستان دزفول خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۰۰۶۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

مسئول بسیج مساجد و محلات ناحیه مقاومت بسیج دزفول» در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت:به منظور تجلیل از مساجد در تراز انقلاب که وظیفهکادرسازی برای انقلاب اسلامی را انجام می دهند وبه مناسبت روز جهانی مسجد قصد داریم برای اولین بار مساجد و ارکان شاخص آنها را به جامعه معرفی و تجلیل کنیم.

سروان پاسدار عظیم سرتیپی مسجد تراز انقلاب را مسجدی دانست که در کلیه شئون، محور محله بودهو هماهنگی خوبی بین ارکان مسجدحکمفرما باشد.

وی ارکان مسجد راامام جماعت دلسوز به عنوان قلب تپنده، هیئت امنا به عنوان «نگهدارنده و قوام دهنده»، خادم مخلص بی ریا و مدیر کانون های فرهنگی هنری به عنوان ابزار فرهنگسازی در جامعه و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج برشمرد.

سرتیپی افزود: جشنواره در سه سطح کشوری، استانی و شهرستانی و نیز در دو مقطع مساجد شهری و مناطق محروم برگزار می شود.

وی نفرات برگزیده استانی از شهرستان دزفول را بدین‌گونه تشریح کرد:

-دکتر مهدی احمدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید فرخی راد مسجد الغدیر کوی آزادگان به عنوان فرمانده پایگاه برتر شهری استان

-آقای محسن ژولاشوشی خادم مسجد شهید توتونچی خادم برتر مساجد استان

-حجت الاسلام سیدصادق هاشمی امام جماعت، صاحب حمیدی فرمانده پایگاه بسیج و عباس فضلی مهر مسئول هیئت امنا، ارکان مسجد زین العابدین(ع) شهرک خیبر نیزبه عنوان ارکانبرتر مناطق محروماستان

مسئول بسیج مساجد و محلات ادامه داد: این عزیزان در مراسمی که شنبه ۳۰مرداد در مرکز استان برگزار می شود حضور پیدا خواهند کرد و مورد تجلیل واقع می شوند.

وی تصریح کرد: همچنین ارکان مساجد برتر شهرستان نیز در مراسم بزرگداشت روز جهانی مسجد که روز شنبه ساعت ۱۷:۳۰ در مسجد حجت ابن الحسن(عج) برگزار می شود با حضور امام جمعه محترم معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

سرتیپی نقش محوری، حضور تاثیرگذار و خدمت به«مسجد و محله»، خوشروییوتعامل خوب ارکان باهمرابرخی ازشاخص هایی ذکر کردکه برای این انتخاب در کارگروه مربوطه بررسی و برترینها انتخاب شده اند.

وی در پایان ابراز نمود: ناحیه مقاومت بسیج مسئولیت انتخاب فرمانده پایگاه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون فرهنگی هنری، اداره اوقاف و امور خیریه «هیئت امنا و خادم»،سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج طلاب حوزه علمیه و امام جمعه امام جماعت برتر را به عهده داشته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها