خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه هشترود در همایش ائمه جماعت و هیئت امنای مساجد و فرماندهان حوزه و پایگاه این شهرستان گفت: اسلام منهای روحانیت معنا و مفهوم ندارد و حضور گرم و صمیمی روحانیت در مساجد و پایگاه ها موجب ایجاد انگیزه و معنویت در جوانان می شود.
کد خبر: ۸۷۳۰۰۸۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد تقی پور افزود: رمز موفقیت ما همین اتحاد و انسجام روحانیت با سپاه است اگر خدای ناکرده کسی بخواهد بین این دو فاصله بیندازد باید به شدت برخورد شود تا این اتحاد و انسجام ماندگار و الگویی برای نهادهای دیگر شود.

وی به نقش پایگاه و مسجد اشاره و بیان کرد: پایگاه و مسجد، سنگر دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است و باید وجود و پایداری مسجد و پایگاه که با حضور روحانیت معنویت و ماندگاری پیدا می کند را قدر بدانیم که نقش روحانی نقش پدارانه در مسجد است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود نیز در ادامه گفت: روحانیت نمود عینی تقوا در هر مسجد و پایگاه مقاومت است، باید فرماندهانپایگاه های مقاومت در کلیه برنامه های پایگاهی از روحانیت کسب تکلیف کرده و از رهنمودهای روحانیت در جهت پیشبرد برنامه های بسیج استفاده کنند.

حجت الاسلام عبداله موحدی افزود: رکن رکین معنویت در پایگاه های مقاومت و مساجد روحانیت است و با توجه به نقش و تعامل روحانیت می توان گفت مدافع و جان نثار روحانیت سپاه و بسیج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها