خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در مراسم معارفه جانشین فرماندهی سپاه استان کرمانشاه گفت: دشمنان می خواهند با راهبرد انقلاب زدایی ملت را در برابر حق قرار دهند و کشور را دو قطبی کنند.
کد خبر: ۸۷۳۰۱۰۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در مراسم معارفه جانشین فرماندهی سپاه استان کرمانشاه که با حضور کارکنان پایور و وظیفه در حسینیه ثارالله ستاد سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد، گفت: دشمنان می خواهند با راهبرد انقلاب زدایی ملت را در برابر حق قرار دهند و کشور را دو قطبی کنند.
 
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که مهم ترین خطر و تهدید را برای کشور نفوذ دانسته بودند گفت: برخی بحث نفوذ را خوب درک نکردند و هر کسی چیزی را از ظن خود به نفوذ ربط می دهد ولی بسیاری از آن ها اشتباه می کنند.
 
سردار ریحانی ادامه داد: از اول انقلاب در سفارت آمریکا و بعد از آن در دستگاه های مختلف نفوذ وجود داشته بنابراین نفوذ چیز جدیدی نیست،اما مسئله ای که باعث شده رهبر معظم انقلاب در همه سخنرانی ها و جلسات بحث نفوذ را مطرح کنند چیست؟
 
فرمانده سپاه استان کرمانشاه شرایط جدید و بحث نفوذ را بسیار جدی دانست و گفت: نفوذ فرهنگی و سیاسی بسیار مهم تر از نفوذ امنیتی و اقتصادی است و رهبر انقلاب نیز تاکید کردند نفوذ فرهنگی و سیاسی بسیار مهم تر است.

وی در ادامه به بیان تعاریف مختلف قدرت پرداخت و اظهار داشت: همه دعوایی که در جهان وجود دارد، بر سر قدرت است، قدرت از نظر آمریکایی ها یعنی تحمیل اراده بر دیگران مثل استفاده از جنگ، فشار و غیره، اما در نوع دیگر آن تحمیل اراده خود بر دیگران از طریق نفوذ در مراکز تصمیم ساز است.

ریحانی شرایط پسا برجام را بسیار متفاوت تر از قبل از آن دانست و گفت: بعد از برجام دیگر بحث استفاده از قدرت نظامی نیست و هدف آن ها نفوذ در سطح مسئولین نظام است.
 
فرمانده سپاه استان کرمانشاه، با اشاره به سخنان رهبری که فرموده بودند از مسئله هسته ای مهم تر و خطرناکتر نفوذ است گفت: مسئله دیگری که آن ها به دنبال آن هستند تغییر سیاست منطقه ای ایران و عدم حمایت از جبهه مقاومت است.
 
سردار ریحانی در پایان به راه ها و اقدامات دشمن برای نفوذ فرهنگی اشاره و عنوان کرد: ترویج سبک و فرهنگ غربی زندگی مانند استفاده از کالاهی خارجی، تضعیف نهاد خانواده و مقابله با سیاست فرزند آوری، گسترش نمادهای فرهنگ غربی، ترویج و گسترش علوم انسانی غربی، ترویج و گسترش لاابالی گری و فساد در جامعه وایجاد و گسترش نا امیدی در میان جوانان و ملت ایران  از جمله راه ها  و اقدامات فرهنگی آن ها برای نفوذ است.
 
لازم به ذکر است که در پایان مراسم سرهنگ مرتضی مرادی که پیش از این معاون عملیات سپاه حضرت نبی اکرم ( ص) بود از سوی سردار ریحانی به عنوان جانشین فرماندهی سپاه استان کرمانشاه معرفی شد.


ارسال نظرات