صادرات نفت ایران در ماه ژوئن به 2.005 میلیون بشکه در روز رسید که تفاوت زیادی با ماه پیش از آن ندارد.
کد خبر: ۸۷۳۰۱۴۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،  به نقل از رویترز، آمارهای رسمی نشان داد صادرات نفت خام ایران در ماه ژوئن تنها اندکی بیش از 2 میلیون بشکه در روز بوده است و تولید در رقم 3.610 میلیون بشکه در روز نسبت به ماه پیش از آن ثابت مانده است.

آمارهای صادرات و تولید از ماه ژانویه تاکنون از روند افزایشی خبر می‌دهد زمانی‌که تهران دست به کار شده است تا سهم خود از بازار را پس از لغو تحریم‌ها کسب کند.

بر اساس آمارهای موسسه جودی، ایران در ماه ژوئن 2.005 میلیون بشکه نفت در روز صادر کرده است که این رقم برای ماه می 2 میلیون بشکه در روز بوده است.

بر اساس آمارهای آژانس بین‌المللی انرژی، پیش از اعمال تحریم‌ها در نیمه سال 2012، ایران حدود 2.2 میلیون بشکه نفت در روز نفت صادر می‌کرده است.

بر اساس آمارهای جودی، ایران در ماه آوریل روزانه 1.9 میلیون بشکه، در ماه مارس 1.710 میلیون بشکه و در ماه فوریه 1.685 میلیون بشکه در روز نفت صادر کرده است.

بر اساس این آمار، تولید نفت ایران در ماه ژوئن 3.6 میلیون بشکه در روز بود که برابر با میزان ماه می بوده است. ایران در ماه آوریل 3.5 میلیون بشکه در روز، در ماه مارس 3.4 میلیون بشکه در روز و در ماه فوریه 3.385 میلیون بشکه در روز نفت تولید کرده است.

بر اساس آمار جودی، تولید نفت ایران در ماه ژانویه 3.370 میلیون بشکه در روز بود که 1.550 میلیون بشکه در روز آن صادر شده است.

ارسال نظرات