امام جمعه مروست ضمن گلایه از برگزاری کلاس موسیقی در کانون پرورش فکری مروست خاطر نشان کرد: مواظب باشید که این کلاس ها فکر کودک و نوجوانان شما را سرقت نکند.
کد خبر: ۸۷۳۰۱۵۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛خطیب نماز جمعه بخش مروست ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا الهی اظهار داشت: بهترین توشه برای انسان مسلمان در روز قیامت تقوای الهی و پرهیزگاری است.

امام جمعه بخش مروست در ادامه با انتقاد از تعداد افرادی که در بازاریابی شبکه ای فعالیت دارند گفت: فعالیت در این گروه ها اصلا کار مناسبی نبوده وکسب در امد در این راه مشکل دار است چون هیچ فعالیت فیزیکی در قبال کسب درامد انجام نشده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به آغاز هفته دولت، افزود: این هفته فرصتی مناسبی است تا دولتمردان خدمات خود را به گوش عموم مردم برسانند.

وی  در ادامه ضمن گلایه از برگزاری کلاس موسیقی در کانون پرورش فکری مروست خاطر نشان کرد: مواظب باشید که این کلاس ها فکر کودک و نوجوانان شما را سرقت نکند

حسینی در ادامه از سردار کاکاوند فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان خواست لباس های بدن نما که در مغازه ها در معرض فروش است جمع آوری و با فروشندگان آنان برخورد شود.

حجت الاسلام حسینی در پایان گفت: انشاالله این طرح در سطح شهرستان های استان اجرایی و با امر به معروف و نهی از منکر جلوی خرید این محصولات گرفته و در صورت نیاز به خریداران تذکر داده شود.

ارسال نظرات