خبرهای داغ:
استاندار سمنان خبر داد؛

بهره بردای از 432 طرح هفته دولت در سمنان

استاندار سمنان از بهره برداری 432 طرح هفته دولت دراستان سمنان با اعتباری بالغ بر با هشت هزار و 680 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۰۲۱۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، محمدرضا خباز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران که در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: وضعیت پروژه های استان سمنان در هفته دولت در مقایسه با سال 94 بدین صورت است که در سال 94 تعداد پروژه ها 399 مورد در سطح استان با میزان اعتباری بیش از 2 هزار و 140 میلیارد ریال بوده و در سال 95 تعداد 432 طرح با اعتباری بالغ بر هشت هزار و 680 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: مقایسه آماری به لحاظ تعداد طرح و مبلغ اعتبار تخصیص یافته سال های 94 و 95 نشاندهنده این است که 9 درصد افزایش را در تعداد طرحها و 405 درصد افزایش را در مبلغ اعتبارات تخصیص یافته را در هفته دولت سال جاری شاهد هستیم.

استاندار سمنان گفت: در سمنان 51 طرح، سرخه 50 طرح، مهدیشهر 52 طرح، شاهرود 91 طرح، میامی 51 طرح، دامغان 75 طرح، گرمسار 40 طرح و آرادان 16 طرح در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید که مجموع آن 432 طرح است که از این تعداد 391 طرح با اعتبارات دولتی اداره خواهند شد و مابقی با تسهیلات بانکی تأمین می شود.

خباز با اشاره به تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان اظهار داشت: سایت بهمن یاب ویژه دارندگان واحدهای صنعتی،معدنی و کشاورزی طراحی شده است که تا کنون 2 هزار و 220 واحد در این سایت ثبت نام کرده اند که از این تعداد واحد ثبت نام شده یک هزار و 310 واحد مورد بررسی قرار گرفته که 974 واحد تأیید و به بانک ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: از 974 طرحی که به بانک معرفی شده اند؛ چهار هزار و 480 میلیارد ریال تعیین تکلیف شده و 57 فقره تسهیلات دریافت کرده اند.

استاندار سمنان همچنین یادآور شد: سه طرح آریاترانسفر، فولاددامغان و داروسازی گرمسار چهارم شهریور ماه همزمان با هفته دولت با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری خواهند رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها