مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از کسب 5 مقام و عنوان ارزنده دانش‌‌آموزان هم‌استانی در مسابقات فرهنگی و هنری کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۰۲۴۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸

هادی زارع‌پور عصر امروز در بازدید از برخی پروژه‌های آموزش و پرورش در شهرستان بویراحمد اظهار کرد: برای بازگشایی مدارس برنامه‌های خوبی در همه مناطق برای سال تحصیلی جاری داریم.

وی گفت: همچنین به دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی برای سال تحصیلی جاری هستیم و در این زمینه همکاران ما در نوسازی مدارس در حال تلاش بی‌وقفه هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه مهر در راستای آماده‌سازی فضاهای آموزشی و ساماندهی مدیران و معلمان در استان در حال انجام است تا در سال تحصیلی جدید با کمترین مشکلات به استقبال ماه مهر برویم.

این مسؤول با بیان این که در سال جاری موفقیت‌های بی‌نظیری در مسابقات و جشنواره‌های کشوری توسط دانش‌‌آموزان و فرهنگیان داشتیم، افزود: در مسابقات مختلف قرآنی و علمی و آموزشی و همچنین در پژوهش و سایر برنامه‌ها موفقیت‌های چشمگیری نصیب استان شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موفقیت‌ها حاصل زحمات فرهنگیان و مربیان در مدارس و آموزشگاه‌های استان است که بودن هر گونه چشم‌داشتی برای موفقیت آموزش و پرورش و تعالی استان در سطوح ملی اقدام می‌کنند.

وی به آخرین موفقیتی که دانش‌آموزان هم استانی در مسابقات کشوری کسب کرده‌اند اشاره کرد و گفت: در سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور؛ دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد 4 مقام و همچنین رتبه سوم در بخش سرود را کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: این مسابقات که در نیشابور و با شرکت دانش‌‌آموزان دختر برگزیده در مقطع متوسطه دوم برگزار شد گروه سرود دبیرستان دخترانه کوثر گچساران به مقام سوم این مسابقات دست یافت.

زارع‌پور افزود: همچنین مریم شریفی از شهرستان گچساران در رشته وبلاگ، سارا ایروانی از بویراحمد در رشته تصویرسازی و اعظم رهنوردی و زهره ارجمند از بویراحمد در رشته تشعیر برگزیده کشوری شدند.

ارسال نظرات