معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس از برگزاری بیش از یک‌هزار عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح رده‌های سپاه در استان کردستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۰۳۰۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ جمشید آزادی‌پور ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر دفاع مقدس کردستان در سنندج اظهار کرد: سپاه امسال نیز همچون سال‌های گذشته البته با اولویت نوآوری برنامه‌های خاصی را همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح سپاه‌های شهرستانی، نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌ها برگزار و در همین راستا جلسات متعددی را برگزار کرده است.

وی از اجرای بیش از یک‌هزار عنوان همزمان با این هفته در سطح سپاه استان خبر داد و افزود: برنامه‌ها هفته دفاع مقدس امسال نیز به روال سال‌های گذشته با جدیت خاصی در سپاه استان دنبال خواهد شد و برای تمام سطوح برنامه تعریف شده است.

معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: نیاز است در استان علاوه بر برنامه‌های سازمانی و داخلی سپاه و سایر نیروهای مسلح که به روال معمول هرساله در کشور و استان ما برگزار می‌شود اولویت همه ما به ویژه متولیان دستگاه‌های اجرایی استان مردمی کردن برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس باشد.

سرهنگ آزادی‌پور تصریح کرد: بر همین اساس نیاز است که دستگاه‌هایی که جنبه نظامی کمتری دارند به منظور ایجاد بستر مشارکت هرچه بیشتر مردم و مردمی کردن برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس به صورت پررنگ و عملیاتی‌تر به این عرصه ورود پیدا کرده و نقش‌آفرینی کنند.

وی اجرای ویژه برنامه‌های مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس از سوی رسانه ملی را با توجه به تاثیرگذاری و مخاطب‌پذیری این رسانه در استان ضروری دانست و گفت: پیش‌بینی ویژه برنامه‌های خاص برای کودکان و نوجوانان و اصناف نیز از دیگر مباحث مهمی است که از سوی متولیان دستگاه‌هایی همچون کانون پرورشی فکری کودکان و سازمان صنعت، معدن و تجارت با جدیت در استان دنبال شود.

به گفته معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس، تزئین صنوف مختلف در این هفته و برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط آنها در سطح شهر می‌تواند هرچه بیشتر مردمی بودن برنامه‌های هفته دفاع مقدس را که در حقیقت هفته‌ای متعلق به اقشار مردم است نشان دهد.

سرهنگ آزادی‌پور خواستار تقدیر از تلاش‌گران به ویژه نویسندگان حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان شد و گفت: باید با تعامل و همبستگی هرچه بیشتر زمینه برگزاری برنامه‌های محتوایی و در خورشأن ایثار، ازخودگذشتگی و مقاومت مردم کردستان را در هفته دفاع مقدس فراهم ساخت.

ارسال نظرات