قوی ترین ابزارمقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم تفکر مسجد انقلابی است

رئیس سازمان بسیج مساجد ومحلات کشور امروز(سی ام مرداد ماه) وهمزمان با فرارسیدن روزجهانی مسجد در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: قوی ترین ابزار برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم تفکر مسجد انقلابی است.
کد خبر: ۸۷۳۰۳۲۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج،  سردار پاسدار حسین بهشتی رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات کشور، با اشاره به اینکه بسیج نماد ایثار و جهاد در مساجد است، افزود: بعد از جنگ تحمیلی این بسیج مساجد بود که بدون هیچ چشم داشتی درعرصه های فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی، آموزشی، ورزشی و ... با تمام قوا درخدمت مردم و ولایت در همه صحنه ها حاضر بود. هم اکنون نیز این بسیج است که برای دفاع از حرم، سر از پا نمی شناسد و با غیرت مثال زدنی در برابر تمامی ظلم و استکبار با شعار کلنا عباسک یا زینب (س) به پا خواسته است.

سردار بهشتی پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محله ها را برای جوانان فرصت دانست و خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه بسیج در همه عرصه های علمی، فناوری، اقتصادی، فرهنگی و .... حضور فعال دارد، جوانان می توانند از این ظرفیت بی نظیر استفاده نمایند.

وی درادامه با بیان اینکه قوی ترین ابزار برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، تفکر مسجد انقلابی است افزود: چرا که مسجد می تواند دژی مستحکم در جغرافیای محله برای حفظ و صیانت از بنیان خانواده باشد و با استفاده از ظرفیت های مردمی انجام وظیفه نماید. درغیر این صورت خانواده ها و جوانان در معرض ناهنجاریهای اجتماعی و تهدیدات بیرونی از جمله تهاجم فرهنگی و جنگ نرم قرار دارند.

وی با اشاره براینکه بسیج با بیش از 40 هزار پایگاه، به عنوان لشکری مخلص برای تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: بسیج می تواند با حضور آحاد مردم در قالب بسیج مساجد با تهدیدات دشمنان درعرصه های مختلف مقابله نماید و می توان از این سنگر به عنوان سنگر اقتصاد مقاومتی استفاده کرد. در همین راستا امروز بسیج فعالیت های گسترده ای در حوزه های تولید، خدمت رسانی، پژوهش، توسعه و آبادانی و .... را به جهت ایجاد اشتغال و حمایت از تولید کننده و مصرف کننده دردستور کار دارد.

انتهای پیام/گ             

ارسال نظرات
آخرین اخبار