مسئول سازمان بسیج مساجد ومحلات کشور امروز (سی ام مرداد ماه) درنشست خبری با اصحاب رسانه ها که در آستانه فرا رسیدن روز جهاتی مسجد برگزار شد گفت: حدود 40 هزار پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور در زمینه های ترویج، اقتصاد مقاومتی فعال هستند.
کد خبر: ۸۷۳۰۳۲۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، سردار پاسدار حسین بهشتی مسئول سازمان بسیج مساجد ومحلات  از فعالیت حدود 40 هزار پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور درزمینه های فرهنگی و اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و آموزشی در میان جوانان و خانواده ها خبرداد.

سردار حسین بهشتی با اشاره به اینکه مسجد اصلی ترین کانون اجتماعی بعد از خانواده است، گفت: ما معتقدیم که اصلی ترین و تاثیرگذارترین کانون اجتماعی خانوده است و بعد ازخانوده تاثیرگذارترین کانون، مسجد می باشد که این نقش فقط معطوف به نمازگزاران نیست و همه اعضای محله را شامل می شود.

وی با تاکید بر اینکه با وجود بسیج مساجد، خانواده ها نگران تربیت و تعالی فرزندانشان نباشند، افزود: به دلیل اینکه بسیج یک نهاد انقلابی، ایثارگر و به فرموده امام(ره)، بسیج لشکر مخلص خداست، با رویکرد فرهنگی و خدمت به مردم شکل گرفته است. آحاد مردم می توانند در محلات از بسیج برای حمایت خانواده بهره گیرند که در عرصه های فرهنگی، علمی، آموزشی، اجتماعی، ورزشی و .... در بسیج از 40 هزار پایگاه، امکانی برای خانواده ها فراهم شده و اقشار تخصصی برای خدمت هرچه بیشتر دراین مراکز فعال هستند.

سردار بهشتی گفت: ازآنجا که بسیج ازجنس مردم است، با تمامی نیازها و مسائل جامعه با خبر بوده و با تدابیر الهی و پشتوانه مسجد، سعی در خدمت رسانی و رفع نیاز های مردم در جای جای میهن عزیزمان می کند براین اساس است که امروز خدمات بسیج مساجد را می توان در جغرافیای کشور مشاهده کرد.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشورتاکید کرد: می توان نقش بسیج را درحوزه هایی همچون آموزش مناطق محروم، خدمت رسانی به روستاهای دورافتاده، کمک به تهیه زیرساخت ها، کمک به اقشارنیازمند وکم در آمد، ایجاد اشتغال برای جوانان، ایجاد برنامه های متنوع دینی برای جوانان ونوجوانان، ایجاد مهدهای قرآنی برای نو نهالان، ایجاد مکان های ورزشی و ... در سراسر کشور مشاهد کرد.

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات