قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در جلسه تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی کوثر از پرداخت مطالبات گندم کاران پس از گذشت 45 روز در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۰۳۴۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، آیین تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوثر که در محل نماز خانه این اداره برگزار شد؛ غفار شعبانی پس از خدمت صادقانه 42 ماهه در شهرستان تودیع و خیبر علی جلیلی که پیشتر به عنوان معاون این اداره خدمت می کرد و همچنین تمام 23 سال خدمت خود را در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بود، به عنوان رئیس جدید جهاد کشاورزی کوثر منصوب شد.

حکم تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید جهاد کشاورزی کوثر که از سوی عدیل سروی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان صادر شده بود توسط قائم مقام وی به غفار شعبانی مدیر جهاد سابق شهرستان و همچنین خیبرعلی جلیلی مدیر جدید جهاد کشاورزی کوثر اهدا شد.

در این جلسه پرتوی، قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان به مطالبات گندم کاران در شهریور سال جاری اشاره کرد و گفت: مطالبات گندم کاران در نیمه اول شهریور ماه سالجاری پرداخت می شود.

وی همچنین به اهمیت اقتصاد مقاومتی در سطح استان و شهرستان اشاره کرد و افزود: طرح های بسیاری در مرحله انجام و تهیه است که می توان با اجرایی کردن این طرح ها شعار سال 95 که به عنوان اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل از سوی رهبر انقلاب نام گذاری شده است را عملی و احیا ساخت.

پرتوی همچنین خاستار پیگیری اعتبارات مربوط به پایاب سد گیوی شد و افزود: پایاب سد گیوی یکی از پروژه های مردمی و ملی است که با افتتاح و بهره برداری آن تحول عظیمی در موفقیت های کشاورزی شهرستان کوثر که بیش از 85 درصد اهالی ان کشاورز هستند ایجاد خواهد شد.

پرداخت مطالبات کارکنان، اعلام آمادگی فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی و تعامل با سپاه و دیگر ادارات، حمایت از بخش خصوصی در رابطه با سرمایه گذاری و طرح های نوین، ارتقای باغات و مزارع مدرن با اتکا به اقتصاد مقاومتی از جمله مواردی بود که قائم مقام ریس سازمان جهاد کشاورزی به آنها پرداخت.

در پایان حکم خیبر علی جلیلی به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی کوثر تحویل و از زحمات 42 ماهه غفار شعبانی تقدیر به عمل آمد.

 
 
 
 
 

ارسال نظرات