رئیس اداره ورزش نمین:

تجدیدنظر اساسی در عزل‌و‌نصب روسای هیئت‌های ورزشی نمین خواهد شد

با توجه به عملکرد هیئت‌های ورزشی در سطح شهرستان در عزل و نصب روسای آنها تجدید نظر اساسی شده و نسبت به انتخاب افراد دلسوز و کارآمد اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۳۰۳۵۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

اکبر ورودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از نمین با اشاره به وضعیت هیئت‌های ورزشی شهرستان نمین اظهار کرد: تصمیم بر آن شده تا تجدیدنظر اساسی در مورد روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان نمین اجام شود تا نیروهای دلسوز، کارآمد و افرادی که وقت کافی برای ورزش داشته باشند، جذب و به عنوان رئیس هیئت انتخاب شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین گفت: در تلاش هستیم تا برای هیئت کشتی شهرستان نمین فردی دلسوز و کاربلد را انتخاب و معرفی کنیم.

وی افزود: نزدیک به یک سال است که به علت عدم حضور رئیس هیئت کشتی، شاهد افت این ورزش نسبت به سال‌های گذشته هستیم.

وی بیان کرد: در امر ورزش شهرستان با شخصی تعارف نداریم و کسانی که کارآمد بوده و وقت لازم برای ورزش داشته باشند از آنها بکارگیری خواهیم کرد.

ورودی با بیان اینکه با هیئت ژیمناستیک استان اردبیل نیز هماهنگی های لازم انجام شده تا یک نفر به عنوان مربی و رئیس هیئت شهرستان معرفی شود، اظهار کرد: مربی سابق ژیمناستیک نیز وقت لازم برای حضور در تمرینات در نمین نداشت که بر آن شدیم تا نیروی جدیدی به عنوان جایگزین انتخاب کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تاسیس هیئت ورزش کارگری در شهرستان نمین خبر داد، گفت: با توجه به وجود کارخانجات زیادی در شهرستان نمین با ورزش کارگری استان اردبیل هماهنگی های لازم برای تاسیس این هیئت در این شهرستان انجام شده تا از ظرفیت‌ها موجود بهره‌مند شویم.

وی همچنین از راه اندازی هیئت‌های ورزشی در بخش های شهرستان نمین خبر داد.

ارسال نظرات