امام جمعه موقت قشم:

گسترش روابط نامشروع ره آورد عدم نظارت برفضای مجازی است

امام جمعه موقت شهرستان قشم در خطبه های نماز جمعه گفت: عدم نظارت بر فضای مجازی موجب گسترش روابط نامشروع در بین جوانان کشور شده است.
کد خبر: ۸۷۳۰۵۱۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبر گزاری بسیج از استان هرمزگان :حجت الاسلام و المسلمین غلامی افزود: اگر فرهنگ استفاده از فضای مجازی در جامعه نهادینه نشود باید شاهد افزایش خیانت فساد و سردی در میان خانواد ه ها باشیم.

وی، گفت: فضای مجازی کنونی در تضاد با ارزش ها ی ایرانی اسلامی است چرا که تکنولوژی آن مبتنی بر اهداف غرب تعبیه شده است.

غلامی با تاکید بر نظارت والدین براستفاده فرزندانشان از فضای مجازی گفت : خانواده ها باید در شرایط کنونی نظارت بیشتری بر نحوه استفاده از فضای مجازی و عضویت در شبکه های اجتماعی داشته باشند چرا که فضای مجازی در کشور باید پالایش شود ودر کنار آن محتوا ی مناسب و تکنولوژی های ساخت کشور در اختیار نسل جوان قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامی در ادامه این خطبه به روز جهانی مسجد اشاره کرد و اظهار داشت :مسجد محل تعالی و رشدانسان است که از صدر اسلام پایگاهی برای جذب نیرو و تولید فکر بوده ودر ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نیز نقش اساسی داشته است.

وی افزود: در زمان انقلاب مسجد به عنوان سنگر مستحکم انقلابیون بودکه در نهایت منجر به پیروزی وبه ثمر نشستن انقلاب شد.

غلامی با اشاره به این مطلب که برنامه ریزی دشمن در جنگ فرهنگی خالی کردن مساجد است گفت : مسئولین باید توجه کنند با برنامه ریزی صحیح و تنوع بخشی به مسجد موجب جذب جوانان به سمت این مکان مقدس شوند.

امام جمعه موقت قشم به فرا رسیدن هفته دولت نیز اشاره نمود و ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت : از آنجایی که مردم همیشه پشتیبان دولت هستند نیاز است دولتمردان به فکر مردم و رفع مشکلات و گرفتاری های موجود در جامعه باشند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در فضای جامعه باید نقد وجود داشته باشد اظهارداشت :نبایدنقدرا با توهین و افترابستن یکی دانست زیرا نقد اگر از سر دلسوزی و منصفانه و بدور از غرض ورزی های شخصی و حزبی باشد موجب رشد و تعالی جامعه خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار