خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین:

اشرافی گری منطبق با جمهوری اسلامی نمی‌باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین اذعان کرد: مقام معظم رهبری هشدار دادند که اشرافی گری منطق با جمهوری اسلامی و اسلام ناب نمی‌باشد.
کد خبر: ۸۷۳۰۵۱۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست سیاسی پایوران سپاه استان قزوین در حسینیه تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج)قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)قزوین در این مراسم اظهار کرد: از ابتدای اسلام کسانی مانند اشرافیان هستند که فقط هدفش تصرف بیت المال و کسب درآمد بیشتر بوده‌ است.

وی افزود: از این موارد در تاریج به کرات مشاهده شده، منافقین که قصد نفوذ داشته اند و هم کسانی که به خاطر مال دنیا از امیر مومنان علی (ع)  و یا از امام حسن عسگری جدا شده اند و به دشمن پیوستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تاریخ تکرار مکرات است، اظهار کرد: این موضوع اهمیت دارد که انسان از بین این حوادث که اتفاق می‌افتد مسیرش را گم نکند،چرا که تاریخ به انسان‌هایی مانند ابوذر نیاز دارد که در میان دشمن بتواند مسیر خودش را طی و گرفتار شک و تردید نشود.

حجت الاسلام معبودی متذکر شد: بنی صدر با قیافه اسلامی و شعارهای اسلامی توانست ریاست جمهوری را برعهده بگیرد ولی بعد از چندی در مقابل امام ایستاد تا اسلامی پوشالی و بی محتوا تشکیل دهد،ولی با بصیرت امام و نیروهای انقلابی به هدف شوم خود نرسید.


 

ارسال نظرات
پر بیننده ها