مسئول سرمایه انسانی بسیج سپاه امام سجاد(ع) عنوان کرد:
مسئول سرمایه انسانی بسیج سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت: بسیج دانش آموزی موفق ترین قشر بسیج در جذب افراد به بسیج است.
کد خبر: ۸۷۳۰۵۳۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرگرد پاسدار جعفر اسلامی در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: مهم ترین راه در جذب به بسیج جذب چهره به چهره است یعنی که یک بسیجی بتواند با رفتار، کردار و عمل خویش اهداف بسیج را به دیگران معرفی کند و مشوق آنان برای جذب در بسیج باشد.

وی، ادامه داد: در چند سال اخیر شاهد روند رو به رشد در جذب نیروی انسانی به بسیج بوده ایم و در این امر سازمان بسیج دانش آموزی بعنوان یکی از اقشار بسیج توانسه به نحو عالی عمل کند و به گل سرسبد اقشار بسیج در جذب افراد و نیروی انسانی تبدیل شود.

سرگرد اسلامی، اظهار داشت: موفقیت بسیج دانش آموزی در جذب نیروی انسانی به خوبی بیانگر کار آمدی و جذابیت در برنامه های این سازمان است.

مسئول سرمایه انسانی بسیج سپاه امام سجاد(ع)، اذعان داشت: هنر بسیج و یک بسیجی این است که بتواند افرادی را که وارد بسیج نشده اند و به نحوی در جامعه به دور از مساجد و تکیه ها هستند را جذب به بسیج کند چرا که هدف اصلی بسیج تربیت و انسان سازی و پاسداری از ارزش های اسلامی است.

ارسال نظرات