اظهارات جهانگیر الماسی به مناسب روز جهانی مسجد در گفتگو با«بسیج»:

مسجد محل امن قلب ها است

الماسی گفت: با شنیدن کلمه مسجد به یاد اولین مکانی که رسول الله ساخت می افتم و تصویری که در ذهنم نقش می بندد نخل و رنگ سفید و تجمع یک عده انسان بدون تبعیض در کنار هم است.
کد خبر: ۸۷۳۰۵۹۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

جهانگیر الماسی، بازیگر برجسته سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به روز جهانی مسجد و جایگاه این اماکن در تفکر و اعتقادات مردمی گفت: با شنیدن کلمه مسجد به یاد اولین مکانی که رسول الله ساخت می افتم و تصویری که در ذهنم نقش می بندد نخل و رنگ سفید و تجمع یک عده انسان بدون تبعیض در کنار هم است. انسان هایی که فقط به عنوان بنده، خداوند متعال را می ستایند.

وی افزود: مسجد محل تجمع انسان هایی است که خدا را ستایش می کنند و دوست دارند زیرا خدا به آنان حیات ارزانی کرده و مسجد محل امن قلب ها، محل عشق و مکانی برای مراوده انسان و خداوند است.

الماسی با اشاره به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: خاطرات دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس از یادمان نمی روند؛ هرگز مسجد خرمشهر از یادم نمی رود که دشمن ناجوان مردانه حمله کرد و گلوله ها گنبد را سوراخ کرده بودند و یاد بچه هایی که بعد از آزادی خرمشهر،عکس های معروف خود را در کنار مسجد گرفتند؛ به نظر من در دوران انقلاب مسجد محل امن بود و خیلی از اتفاقات انقلاب در مساجد شکل گرفت.


ارسال نظرات