خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین

اعزام 2300 دانشجو به اردو های جهادی تا پایان شهریور ماه

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین ازاعزام 2300 دانشجو به اردو های جهادی تا پایان شهریور ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۰۶۲۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

 مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون چگونگی و کیفیت اعزام ها اردوهای جهادی عنوان کرد: در ابتدای سال از سوم تا سیزدهم فروردین ماه بیش از 300 دانشجو در موضوعات فرهنگی، خدمات بهداشنی و درمانی و عمرانی در مناطق محروم الموت حضور یافتند.

وی با بیان اینکه اردو های جهادی تا 27 شهریور ماه ادامه خواهند داشت بیان کرد: 2000نفر درقالب 30 گروه از 20 تیر ماه تا 27 شهریور ماه به مدت ده شبانه روز در مناطق محروم استان لز جمله آبگرم، آوج، الموت شرقی و غربی و طارم حضور خواهند یافت.

وی تبیین کرد: موضوعات فعالیت دانشجویان در مناطق محروم فرهنگی ، آموزشی ، اقتصاد مقاومتی، عمرانی و بهداشت و درمان خواهد بود.

برزگر اظهار کرد هم اکنون 7 گروه جهادی در روستاهای محروم حضور دارند که عمدتا اعزام این گروه‌ها را دانشجویان دانشگاه پیام نور قزوین(120 نفر) و شهرستان ها(70 نفر) می باشند.

این مقام مسئول توضیح داد: اکنون دانشجویان قزوینی در روستاهای استلج، پرسپانج، گل زمین، توآواريا، یمق، کلنجین مشغول ارائه خدمات هستند و بیشتر این خدمات در مبحث عمرانی خلاصه می شود.

برزگر در بخش پایانی این گفت وگو ابراز امیدواری کرد: امیدواریم این فعالیت ها در جهت پویایی هر چه بیشتر جامعه تاثیر گزار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها