خبرهای داغ:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم خبر داد
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از افتتاح هفت فضای آموزشی همزمان با هفته دولت در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۰۶۶۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
افتتاح 7 پروژه آموزشی ویژه هفته دولت در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن پورگلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از افتتاح هفت فضای آموزشی همزمان با هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: دبستان شهید کشتکار با زیر بنای 220 هزار متر مربع از جمله پروژه‌های آماده ویژه هفته دولت است که 16 هزار و 626 میلیون ریال اعتبار از سوی سازمان ملی زمین و مسکن برای احداث آن هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ کتابخانه مدرسه خیری درمان یاب دارو(دکتربشری) با زیربنای 55 هزار متر مربع و اعتبار 4 هزار و 125 میلیون ریال با اعتبارات مردمی احداث شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم با اشاره به پروژه‌های دیگر آماده افتتاح در هفته دولت گفت: سالن ورزشی مدرسه خیری مهندس عسگری از دیگر پروژه‌ها است که با اعتبارات مردمی به میزان 5 هزار و 40 میلیون ریال و زیربنای 67 هزار و 200 متر مربع احداث شده است.

وی عنوان کرد: دبیرستان خیری حاجیه خانم گوهر تاج ترابی‌زاده با اعتبار 16 هزار و 388 میلیون ریال با زیر بنای 218 هزار و 500 متر مربع و مجتمع بین‌المللی آفرینش‌های دینی و مذهبی کانون پرورش فکری با پنج کلاس و اعتبار 92 هزار و 822 میلیون ریال با زیربنای 665 هزار متر مربع احداث شده است.

پورگلیان یادآور شد:‌ دبیرستان قدس با 12 کلاس درس از پروژه‌های دیگر افتتاحی هفته دولت بوده که با اعتبار 14 هزار و 633 میلیون ریال با زیربنای 178 هزار و 700 متر مربع احداث شده است.

وی با اشاره به مجتمع آموزش تربیت بدنی شهید حیدریان گفت:‌ این پروژه دارای 12 کلاس درس و زیربنای 142 هزار متر مربع و میزان اعتبار هزینه شده برای آن 44 هزار و 896 میلیون ریال بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها