خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: این آثار و گنجینه های دفاع مقدس زبان ما است و ما با اینها می توانیم حرف بزنیم که فرقی نمی کند از وصیت یک شهید باشد یا خاطرات یک رزمنده، ما در آینده می توانیم با این زبان با بشریت حرف بزنیم .
کد خبر: ۸۷۳۰۷۰۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در دیدار سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور اظهار داشت: در شرایط انقلاب و در دوران بعد از انقلاب گرفتاری هایی گریبان گیر ملت ایران بود.

وی عنوان کرد: دشمن در آن دوران حواسش جمع بود که ما را در تاریخ همچنان منزوی نگاه دارد و فرصتی برای رشد و پیشرفت در زمینه های مختلف به ما نمی دادند.

عبادی بیان کرد: ائمه معصومین علیهم السلام در تاریخ تحت شرایط خفقان و بحرانی با خطرات زیادی رو به رو بودند اما یک لحظه از رسالت خویش دست برنداشتند و به راه خود ادامه دادند.

وی اظهار کرد: ما در تاریخ منزوی بودیم و به همین دلیل بسیاری از گنج ها در زیر آوار تاریخ مانده است و به آن نرسیدیم .

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: ما تجربه عملی میدانی کمتر داشتیم و دشمن حواسش جمع بود و از هر جایی که به نفعش بود در هر زمان علیه ما بهره برداری می کردند.

وی ادامه داد: این آثار و گنجینه های دفاع مقدس زبان ما است و ما با اینها می توانیم حرف بزنیم که فرقی نمی کند از وصیت یک شهید باشد یا خاطرات یک رزمنده، ما در آینده می توانیم با این زبان با بشریت حرف بزنیم .

عبادی افزود: این گنج هایی که بعد از بیش از 30 سال در زیر زمین مانده اند شما کاوشگر هستید و تا هنوز این نسل های گران قیمت هستند در خیلی جاها می توان کاوش کرد که بسیار کار ارزشمندی است و همه باید تا جایی که در توان داریم و از دستمان برآید برای اقدام در این زمینه کار کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها