خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مدیران جبهه فرهنگی، جامعه مسجدی را بیشتر با دین و اسلام آشنا کنند، گفت: کسانی که در مسجد جمع می شوند اگر فکرشان بجز دین و خدا دنبال چیزدیگری باشد نمی توانند موفق باشند.
کد خبر: ۸۷۳۰۷۳۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین سید علی رضا عبادی صبح امروز در همایش ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه های بسیج، خدام ، هیئت امناها و اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد سراسر استان اظهارداشت: در چنین روزی توسط رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی توهین و این مسجد بزرگ اسلامی به آتش کشیده شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسجد برای تقوا و نتیجه آن هدایت است، افزود: کسانی که در مسجد جمع می شوند اگر فکرشان بجز دین و خدا دنبال چیز دیگری باشد نمی توانند موفق باشند ومشتریان مسجد تقوا تشنه پاکی هستند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی در هر زمان و مکان سبب پیروزی انسان می شود، افزود: انسان می تواند با برنامه ریزی در همه عرصه ها و حرفه ها موفق شود.

وی با بیان اینکه اگر بنا است کمالات در انسان کسب شود وآگاهی های لازم دینی و سیر و سلوک بدست آید مسجد بهترین راه است، افزود: هر کس بخواهد خدایی شود باید در مسجد حضور پیدا کند.

عبادی با بیان اینکه باید برنامه های خوب در مساجد برگزار شود که سبب رشد انسان را فراهم سازد، گفت: از زمان صدر اسلام کشتار مسلمین وجود داشته و در حال حاضر هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه مدیران مساجد و فرماندهان جبهه فرهنگی طبق برنامه جمعیت مسجد را در همان ابتدا متوجه اسلام و دین کنند، افزود: کسانی 40سال است در مسجد حضور دارند ولی هنوز آشنایی کامل از دین ندارند.

وی با بیان اینکه اسلام روی همه مسائل حکم دارد یادآورشد: دنیا به اندازه دنیا حکم دارد و دین یعنی همه چیز در بالاترین سطح اما ما گاهی نمی فهمیم و تفهیم اش برنامه می خواهد و تفاوت ما با سلمان فارسی، امام خمینی(ره) و سید حسن نصرالله در همین است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه استکبار جهانی به جان مسلمانان بخصوص به مکتب تشیع افتاده است، ادامه داد: آنها کارشناسانی دارند و می فهمند که اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب تشیع حرف برای همه دارد و امروز آنچه دامن گیر ما شده است بی توجهی خود ما مسلمین نسبت به اسلام می باشد.

وی به نقش مساجد در ابتدای انقلاب و بعد از آن در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: هشت سال دفاع مقدس جهاد اکبر بود که پرچم الهی را شهدا و رزمندگان در این جنگ در دست گرفتند و به ما سپردند و اگر هواهای نفسانی بر ما مسلط شوند این پرچم از بین خواهد رفت.

عبادی با بیان اینکه اگر در جهاد اصغر دچار لغرش نشویم بدون هیچ واهمه ای بر دشمن پیروز خواهیم شد، گفت: اسلام برای همه ما احکام دارد باید احکام اسلام را بیاموزیم و به آن عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه کشور افغانستان هم مرز با ایران است و درآن انواع مواد مخدر صنعتی و طبیعی ساخته می شود، گفت: این مواد بلای جان بشریت و خطری بزرگی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها