مرحله استانی مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه با حضور کارکنان سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه در سالن آمفی تئاتر سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار شد
کد خبر: ۸۷۳۰۷۳۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان وبلوچستان  به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، این مسابقات در چهار رشته ترتیل، قرائت، حفظ و مفاهیم برگزار و به نفرات برتر لوح تقدیر، تندیس و هدایای نفیس شامل قلم نوری، قرآن نفیس اهداء شد.
معاون فرهنگی دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: در این مسابقات تمامی کارکنان دستگاه قضایی، سازمان‌ها و مراکز تابعه، بازنشستگان قضایی و اداری و کارکنان تمام وقت شوراهای حل اختلاف شرکت کردند.
حجت‌الاسلام غلامرضا نجفی افزود: همسران و همچنین فرزندان و نوادگان 4 تا 16 سال کارکنان و سربازان وظیفه شاغل در دستگاه قضایی که تا پایان سال 95 در دستگاه قضایی به خدمت وظیفه مشغول هستند نیز در این مسابقات شرکت کردند.
وی ادامه داد: اجرای طرح‌های جامع قرآنی در دستور کار معاونت‌های فرهنگی قرار گرفته و استان سیستان و بلوچستان در اجرای این طرح‌ها پیشگام بوده است.
نجفی از اجرای موفق طرح حضوری دوره‌های آموزشی قرآن کریم روخوانی، روانخوانی و تجوید در حوزه‌های قضایی سیستان و بلوچستان و شوراهای حل اختلاف در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: دوره‌های آموزش مجازی قرآن کریم نیز در دستور کار قرار گرفته است و به دنبال اجرای موفق این طرح نیز هستیم.
گفتنی است، این مسابقات در دو بخش خانم‌ها و آقایان برگزار شد و نفرات برتر برای شرکت در مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم به استان هرمزگان اعزام می‌شون
ارسال نظرات